fbpx

Un autel dédié à Björk au MoMI

Björk, la chanteuse et artiste islandaise, synonyme de créativité et d'innovation, prendra d'assaut New York en 2015. Le Musée d'Art Moderne présentera une rétrospective de son extraordinaire carrière, une exposition qui sera sûrement un passage obligé pour les amateurs d'art et un autel où les fans du monde entier viendront l'adorer.

Bjork, islandska skladateljica, avantagardna modna ikona, lepotica nenavadnega videza z glasom, ki razkriva še neslišane tone ter izjemno talentirana multidisciplinarna umetnica, bo od 7. marca do 7. junija 2015 glavna atrakcija New Yorka.

V megalomanski retrospektivni razstavi v MoMI bodo namreč predstavili pregled njene več kot 20-letne kariere na področju glasbe, filma, vizualij, instrumentov, objektov, nastopov in kostumov.
Bo na ogled tudi znana labodja obleka, ki jo je Björk leta 2001 nosila na podelitvi Oskarjev? Ali pa harfa, ki se upira silam gravitacije in je umetniško delo, ki samo po sebi zasluži razstavni prostor? Bodo predvajali kontroverzne glasbene videe, ki so jih marsikje prepovedali?

Podrobne informacije še niso znane, vsekakor pa se obeta zanimiva razstava, ki bo obiskovalcem omogočila direktno izkušnjo in potop v njena filmska in glasbena dela, saj bodo pri postavitvi razstave sodelovali tudi 3D oblikovalci.

Ker je umetnica, ki jo cenijo kritiki po celem svetu, je veliko pričakovanj in navdušenja požela še novica, da bo Björk na razstavi predstavila še novo umetniško instalacijo, zmes biografije in fikcije, ki jo bo pospremila z besedilom, spisanim v sodelovanju z islandskim pisateljem Sjonom Sigurdssonom.

Če zgodovinsko pomembna razstava v centru sodobne umetnosti zahodne družbe ni dovolj, se Björk kot edina v vrsti ustvarjalcev aplikacij lahko pohvali še s tem, da je njena aplikacija postala del muzejske zbirke. MoMA je namreč kot prvo aplikacijo nasploh kupila njeno Biophilio, leta 2013 izdani hibrid med aplikacijo in albumom.

Via New York, torej!

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.