Že po prvi vožnji z novim Volvom XC40 nam je bilo jasno, da bo konkurenco ob njem postalo pošteno strah. Strah zaradi tega, da je XC40 izredno simpatičen avtomobil, v katerem voznik lahko občuti švedski DNK v oblikovanju, uporabljenih materialih, minimalizmu, občutku v vožnji in seveda asistenčno-varnostnih sistemih.
Novi Volvo XC40 je pometel s konkurenco na evropskem trgu in se okronal z naslovom evropski avto leta 2018 in ima poleg tega še vidno vlogo v novem filmu Tomb Raider. Po velikosti je skoraj identičen Volvu XC60, sicer pa zanj pravijo, da je veliki mali SUV predvsem zaradi domiselne razporeditve prostora v notranjosti in pametne postavitve odlagalnih površin. Ko primerjamo velikost in stil avtomobila, lahko njegove največje rivale najdemo med Mercedes-Benzovim razredom GLA, prihajajočim BMW-jem X2 in Audijevim modelom Q3. Seveda med njimi obstajajo razlike, a je ravno XC40 tisti, ki je verjetno najbolje izkoristil svoje atribute.
Volva XC40 so posadili na novo platformo, ki bo skupna vsem prihajajočim modelom z oznako 40. Novi XC40 je bil zasnovan okoli uporabnika, da kar čim bolj služi njegovim potrebam. Je idealni partner za mestno okolje, saj ni prevelik in je s tem v mestnem vrvežu dovolj agilen. Zunanjost izžareva Conception scandinave, se posebno pa izstopajo LED-žarometi s simbolom Thorovega kladiva in značilna Volvova prednja maska. Dvobarvna kombinacija karoserije in platišča med 17 in 21 palci omogočajo raznolike kombinacije in s tem večjo stopnjo individualizacije. Tudi pri modelu XC40 niso pozabili na opremo R-Design, ki ima spremenjene odbijače, večja platišča, športne sedeže in del oblazinjenja v oranžni barvi lave.
V notranjost nas pozdravi minimalizem, ki se meša z moderno tehnologijo. Prestavna ročica je po novem elektronsko nadzorovana in prav tako minimalistična. Notranjost ponuja veliko pametno zasnovanih odlagalnih površin. V vratih boste tako našli dovolj velik predal za prenosni računalnik in steklenico vode, medtem ko imate v sredinski konzoli priročen koš za smeti in dovolj veliko odprtino za škatlo robčkov. Predale za shranjevanje manjših predmetov najdemo celo pod prednjima sedežema. Prtljažni prostor ima 460 litres prostornine in ga lahko razširimo vse do 1.336 litrov.
Volvo XC40 bo imel na začetku prodaje na voljo dva motorja, pozneje se jima bodo pridružili še ostali, tudi električni. Bencinske barve zastopa motor T5 z 247 konjskimi močmi, štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom. Dizelski motor ima oznako D4 in 190 chevaux. Prav tako ima samodejni menjalnik in štirikolesni pogon. Kmalu bo možno XC40 naročiti še z dizelskim motorjem s 150 konjskimi močmi in dvema bencinskima s 190 oziroma 156 konjskimi močmi. Od tehnologije moramo izpostaviti asistenčne sisteme, ki so vsi najnovejše generacije, poleg tega pa imamo omogočeno povezljivost s pametnimi telefoni, kar še dodatno poveča uporabnost avtomobila.
Vstopnica v svet Volva XC40 z motorjem T3, ročnim menjalnikom, pogonom na prednji kolesni par in opremo Kinetic, ki sta mu dodana še paketa dodatne opreme Business in Light, stane 29.990 evrov. Enako kombinacijo si lahko omislite tudi z motorjem D3, kar vas bo stala 31.990 evrov. Če pa si želite motor D4 s samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom in opremo Momentum, boste morali odšteti 39.990 evrov. Seveda sta tudi tukaj dodana paketa dodatne opreme Entreprise et Lumière. Volvo XC40 bo v letošnjem letu pri nas na voljo za okoli 100 kupcev, tako da kar hitro v vrsto, da ne ostanete brez tega velikega malega kompaktnega SUV-ja.
Galerija slik: Volvo XC40
Plus d'information:
volvocars.com