fbpx

Nous le faisons tous mal quand nous buvons à partir d'une canette !

Ali si vedel? To je napaka, ki jo mnogi delajo pri uživanju pijače iz pločevinke!

Nous ouvrons tous une canette de bière avec grand plaisir et la consommons sans penser à où se trouvait la canette auparavant. Son chemin jusqu'à nos mains est «pavé» de bactéries et de saletés, à travers lequel une canette de bière voyage avant d'atteindre les étagères des magasins.

V časih koronavirusa, ko vemo, da lahko na pločevinki virus ostane aktiven tudi tri dni, pa je avertir še veliko bolj potrebna!

Prah, umazanija, iztrebki in ostanki živali ter bakterije in virusi so le nekateri od “prebivalcev”, ki jih najdemo na pločevinkah s pijačami, odkrivajo različni raziskovalni inštituti. Če želite zmanjšati tveganje za okužbo – tudi novim COVID 19 – morate pločevinko, še preden jo odprete in zaužijete pričakovani požirek, temeljito očistiti!

Kje je bilo vaše pivo in kdo se ga je vse dotikal?!

Tako, kot bi si umili umazane roke, preden zaužijemo hrano. Priporočljivo je, da pločevinko operemo z milom in vodo oziroma z detergentom za posodo. Če tega nimate pri roki in ste strašno žejni, vam bodo pomagala tudi razkužila ali antibakterijski robčki.

Analize pločevink kažejo, da so primerki iz avtomatov za pijačo še vedno nekoliko čistejši od tistih, ki jih kupujemo v trgovinah, zato so nekoliko varnejša izbira, zaželeno pa je tudi, da ne glede na izvor “pločevinke”, slednjo vselej očistimo, da se ne okužimo.

Ena najpogostejših bakterij, ki jih najdemo na pločevinkah, je E. coli, mikroorganizem, ki običajno živi v človeškem črevesju, vendar v primeru okužbe povzroča različne bolezni. Escherichia coli lahko povzroči tudi vnetje žolča, pljučnico, pa tudi sepso, zato je bolje, da to preprečite in operete pločevinko, kot pa da se morate zdraviti. V današnjih časih pa se na pločevinkah lahko nahaja tudi COVID 19!

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.