BMW Mini poursuit une fois de plus sa marche de campagnes publicitaires imaginatives. Cette fois, il apporte une série originale d'annonces en ligne où des conducteurs parfaitement normaux testent la nouvelle Mini Cooper Hardtop de la manière la plus inhabituelle, réalisant leurs fantasmes les plus fous. Ainsi, lors d'essais routiers avec la Mini, ils se retrouvent au milieu d'une bataille médiévale, d'un parcours de golf et même de mondes parallèles.
Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, où ils sont lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.
Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, dans lequel Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, où Ryan George à travers divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.
Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov et tradicionalnim oglaševanjem avec elementi zabavnega et presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. Outre serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interactif mikro spletno stran.
1. “Sex Appeal”
2. “Mini Golf”
3. “Midnight Black Light”
4. “Coffee Cup Coefficient”
5. “Vertigo”
6. “Parallel Universe”
7. “Manual vs. Automatic”
8. “The Daily Grind”
9. “Foot to Pedal Style”
10. “Getting Medieval”