fbpx

Les employés du restaurant admettent quelle nourriture ils ne commanderaient jamais

Vous devez avoir été confronté au dilemme de savoir quel plat commander dans un restaurant. Malgré votre immense faim, vous souhaitez commander un plat qui, selon vous, est préparé selon les normes attendues. Quels types d’aliments faut-il éviter dans un tel cas ?

Sur le site Internet Reddit se je pred kratkim odvila razprava na temo naročanja hrane. Ljudje, zaposleni v restavracijah, so skupaj ustvarili seznam jedi, ki se jih po njihovem mnenju ne splača naročiti. Ali se je med odgovori znašla tudi vaša priljubljena jed?

Soupe

Juha.
Juha.

Juha, ki je v velikih ogrevalnih posodah, se velikokrat pretirano ohladi in ponovno pogreva.

Koktajli s sadjem

Limone, limete, pomaranče in ostalo sadje, ki je del koktajla, po navadi ni dobro oprano. Natakarji se ga ob tem dotikajo z golimi rokami.

Vegeterijanska pica

Vegeterijanska pica.
Vegeterijanska pica.

Paradižnikova omaka vsebuje živalsko maščobo, ki je sredstvo za zgoščevanje.

Pokovka

Pokovka, ki je še posebno priljubljena med obiskovalci kina, se vedno znova pogreva.

Sirova omaka

Ta vrsta omake je po navadi sestavljena iz kar 95 % masla, medtem ko ji okus daje le 5 % kremnega sira.

Gazirane pijače z ledom

Gazirane pijače z ledom.
Gazirane pijače z ledom.

Neka raziskava je dokazala, da led v verigah restavracij, kot so McDonald’s, Burger in KFC, vsebuje veliko več bakterij kot straniščna školjka. To lahko pripišemo nerednemu čiščenju avtomatov za led.

Vse v restavraciji, katere meni ima več kot 8 strani

V takšnih gostinskih lokalih je hrana, ki jo postrežejo gostom, predhodno pripravljena in pogreta v mikrovalovni pečici.

Zase lahko najbolje poskrbite predvsem s primernim življenjskim slogom. Večina restavracij je namreč zelo čistih, zato ne predstavljajo prevelikega zdravstvenega tveganja. Naslednjič, ko obiščete restavracijo, je zato bistvenega pomena, da najprej obiščete toaleto in si umijete roke.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.