fbpx

Citroën E-Mehari – automobil za užitak koji pršti svježinom

Citroën E-Mehari

Ako smo za koncept Citroën Cactus M rekli da je svojevrsni nasljednik Citroën Meharija iz 1968., Citroën E-Mehari je čistokrvna moderna verzija legendarnog modela, koja je više od obične nadograđene verzije svog prethodnika. Ovaj vjerojatno ima najraznovrsniju "klijentelu", jer je s jedne strane bio vozilo za slobodno vrijeme, a s druge "fizikalac" kojeg su vozili težaci i vojnici. Moderna izvedenica je kabriolet za ugodu s četiri sjedala i električnim pogonom koji odiše svježinom i različitošću.

Citroën E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).

ČITAJ VIŠE: Citroën Cactus M – libertarijanski koncept koji oživljava duh Méharija

Bit će dostupni štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo platnene strehe in sicer med črno in oranžno rdečo.


Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100-odstotno električen, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30 kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110 km/h in avtonomijo do 200 kilometara pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 sati (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil proljeće 2016.

Više informacija

Više informacija:
citroen.si

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.