fbpx

Mazda je u proljeće s CX-3 ušla u segment malih crossover SUV vozila

Mazda CX-3

Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona.

Mazda v zadnjem času širi Svoj modelno paleto predvsem v segmentu crossoverjev, gdje je CX-3 v zadnjih dveh letih že drugi novi model te japonske znamke. Tudi tokrat se podajajo stopniško nižje, prvič v segment manjših crossover suvov, kjer želijo spomladi odločno stopiti ob bok nissan juku, renault capturju, peugeot 2008 in podobnim.

Mazda CX-3 iznenađuje svojom dinamičnom vanjštinom, koja je neočekivano odvažna sa strane. Prednji dio je mješavina onog najavljene Mazde2 i modela CX-5.
Mazda CX-3 iznenađuje svojom dinamičnom vanjštinom, koja je neočekivano odvažna sa strane. Prednji dio je mješavina onog najavljene Mazde2 i modela CX-5.

Zunanja podoba nadaljuje oblikovno poslanstvo, ki smo mu bili prvič prviča pri pred dvema letoma predstavljenem sestrskem CX-5, zaznamuje pa jo izredno razgibana karoserija s številnimi konveksnimi in konkavnimi linijami na boku in za Mazde značilno oblikovanima nosom in zadkom vozila. Sprednji del (še posebej) okoli luči, bo na moč sličan prihajajoči mazdi2, s katero si deli tudi osnovo, se pravi platformo.

20 cm večji od mazde2, 30 manjši od CX-3

Zaradi zaobljenih linij dobro skriva zunanje mere, saj deluje manjši kot v resnici je, s 4,275 mm kolikor meri v dolžino pa za 215 mm prekaša sestrsko mazdo2, od katere je s 1.550 mm tudi za 55mm višji. Si pa oba modela delita medosno razdaljo, što iznosi 2.570 mm. To znači da jest CX-3 okoli 30 cm krajši od večje sestrske CX-5, kljub temu pa ponuja dovolj prostora štirim odraslim osebam ali družini s tremi manjšimi otroki.

Interijer će biti mješavina postojećih Mazdinih modela, a najviše srodnosti bit će s Mazdom3, koja je ujedno i prostorom najbliža CX-3. No, ulazak i sjedanje u vozilo bit će vrlo visoki, a materijali i izrada kvalitetni.
Interijer će biti mješavina postojećih Mazdinih modela, a najviše srodnosti bit će s Mazdom3, koja je ujedno i prostorom najbliža CX-3. No, ulazak i sjedanje u vozilo bit će vrlo visoki, a materijali i izrada kvalitetni.

Poleg standardnega pogona na prednji kolesni par, bo kupcem proti doplačilu na voljo tudi štirikolesni pogon, pri motorjih pa je za zdaj največ govora o 1,5-litrskem skyactiv G-bencinskem motorju ter enako velikem dizelskem motorju iz skyactiv-D družine agregatov. To pomeni, da bosta motorja nadpovprečno ekonomična, združena pa bosta lahko ali s šest stopenjskim ročnim menjalnikom ali prestavno avtomatiko z enakimi številom razmerij. Kasneje naj bi se v paleti znašli tudi še določeni bolj zmogljivi motorji.

ČITAJ VIŠE: Z novo mazdo2 bo v segmentuA zavel nov, tehnološko napredni veter

Notranjost je značilna za to znamko in podobna tisti pri aktualni mazdi3 in prihajajoči mazdi2, bo pa ponujala nadpovprečno veliko prostora, kakovostne materiale in izdelavo ter obilo serijske opreme in takšne proti doplačilu. Na področju srednje ne bo manjkala niti napredna tehnika, ki jo danes poznamo pri večjih modelih te znamke (sistem RVM, sistem preprečitve možnosti naleta, itd.).

Prodaja “razgibane” CX-3 bo uradno stekla prihodnjo pomlad, ko bodo uradno znane tudi cene, se pa pričakuje, da bodo te konkurenčne ostalim konkurentom, pravijo pri Mazdi, kar pomeni, da naj bi se cene bencinsko gnanih različic pričele pri okoli 15 tisočakih, dizelske pa kakšne tri tisočake višje.

U anketi ispod - glasajte za automobilsku inovaciju godine - 2015
[total-poll id=138905]

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.