fbpx

Ferrari FXX K: 1050 divljih konja iz Maranella

Ferrari je najbolje sačuvao za kraj, jer je na završnici sezone, tradicionalnoj manifestaciji ''Finali Mondiali'' održanoj u Abu Dhabiju, predstavio vrhunac svog znanja, model FXX K koji je izrastao iz modela LaFerrari XX. Dizajneri iz Maranella hibridno čudovište sa 1050 konjskih snaga i sustavom KERS (otud i slovo K u nazivu) neće pustiti iz "kaveza", jer će ga školovani inženjeri moći ukrotiti samo na trkaćoj stazi.

Ferrari FXX K to je crème de la crème iz Maranella, vrhunski športnik na anaboličnih steroidih, ki bo svoje mišice lahko razkazoval zgolj na dirkališču, saj ga ne bo mogoče registrirati za vožnjo v običajnem prometu, srečni izbranci pa bodo pred testiranjem poslani v šolo športne vožnje in opazovani s strani Ferrarijevih inštruktorjev. Superšportnik je namreč neke vrste laboratorij, eksperiment če želite, pri katerem so si Ferrarijevi inženirji dali duška, saj pri izdelavi niso bili homologacijsko omejeni.

Še koga zadnja maska rahlo spominja na  prednjo masko Dodge Challengerja?
Še koga zadnja maska rahlo spominja na prednjo masko Dodge Challengerja?

O njegovi pošastni zmogljivosti pričajo naslednji podatki: hibridno gnani 6,2-litrski motor V12 (izpopolnjena različica motorja LaFerrarija), ki ga poganja kar 860 konjev (633 kilovatov) in ki mu jih sistem KERS prek električnega motorja za dobro merico pristavlja še 190 (140 kilovatov), kar suma sumarum pomeni 1050 konjev (722 kilovatov) in 900 Nm okretnog momenta.

ČITAJ VIŠE: Ferrari F60 america – popolna ekskluzivnost za 10 “jenki” srečnežev

Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.
Čista desetka. Oblikovalsko in tehnološko.

Zahvaljujoč prednjemu spojlerju se je spustil še za dodatne tri centimentre v primerjavi z LaFerrarijem, aerodinamičnim dodatkom pa se ima za zahvaliti za kar 50% dvig podtlaka. Ponaša se s 7-stupanjski mjenjač in dvojno sklopko F1 in ker tak avto ne more testirati svojih mej brez prave obutve, so mu nadeli vrhunske Pirrelijeve P-Zero slick pnevmatike s tipali. V izdelavo naj bi šel enkrat prihodnje leto, a kot rečeno v omejeni nakladi, saj ne bo serijski kot njegov predhodnik. Ne glede na lastništvo pa bo ostal v Ferrarijevi posesti in ga bo ta, na željo lastnika, dostavil na dogovorjeno dirkališče.

Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.
Vanj bodo lahko sedli le srečni izbranci.

Više informacija

Više informacija:
auto.ferrari.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.