fbpx

Forbes: Je li Apple i dalje najvrijedniji brend na svijetu u 2016.?

Forbes - Apple je najbolj vredna blagovna znamka 2016

Časopis Forbes objavio je najnoviju listu najvrjednijih svjetskih brendova. Je li ovo šesta godina zaredom za Apple koji ove godine prvi put nakon 13 godina bilježi pad dobiti i prihoda ili imamo novog vladara na ljestvici?

Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.

ČITAJ VIŠE: Apple: 11 činjenica koje će vas šokirati!

Google še vedno precej zaostaja za Applom.
Google še vedno precej zaostaja za Applom.

Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.

Najbolj vredne znamke na svetu 2016:

Više informacija

Više informacija:
forbes.com

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.