fbpx

Genijalna infografika za ljubitelje knjiga: uspješnice u brojkama

Obavezno štivo za sve knjiške moljce, obožavatelje ljepote jezika, matematike, statistike i ostale ljubitelje brojeva: genijalna infografika koja prikazuje bestselere u brojkama. Da sljedeći put znate koja je knjiga vašeg omiljenog autora najkraća, koja najduža, koliko je fraza prvi na svijetu upotrijebio Shakespeare, koliko se poljubaca događa u romanima Jane Austen i koji je Harry Potter bio najrječitiji za Rowlingovu .

Če radi berete, potem med branjem romana gotovo včasih preverite, kje je ostalo vaše kazalo in kako hitro napredujete glede na to, kako razsipen je bil avtor z besedami. In čeprav so v literaturi na prvem mestu (logično) besede, si ne moremo kaj, da se ob tej infografiki ne bi zamislili, da so tudi številke za knjižnimi klasikami izjemno zanimive.

Brilijantna infografika, ki prikazuje znane knjige v številkah, je v imenu podjetja Cartridge Discount delo britanskega tima dizajnerjev Mediaworks. Zasnovali so jo na osmih poglavjih: v prvem so preštete besede najbolj znanih romanov vseh časov (Tolstojeva Vojna in mir jih ima več kot pol milijona!), v drugem pa se graf dviga in spušča glede na število besed v nekaterih najbolj znanih serijah knjig: Pjesma leda i vatre, Harry Potter i Gospodar prstenova. Besede so prešteli tudi v nekaterih najbolj znanih novelah, kratkih zgodbah znanih avtorjev, ki jih lahko preberete v manj kot petih minutah, in nekaterih pesmih ter haikujih. Sedmo poglavje se osredotoča na posamezne avtorje. Ernest Hemingway se je najbolj razpisal v romanu Komu zvoni, Shakespearea v Hamletu, Jane Austen pa v Emmi. Infografika se zaključi z literarnimi posladki v osmem poglavju.

In ker slika pove več kot tisoč besed, si infografiko knjižnih uspešnic oglejte spodaj!

Kako gostobesedni so bili avtorji v posameznih delih?
Kako gostobesedni so bili avtorji v posameznih delih?

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.