Honda Project 2&4 je mini trkaći automobil s kojim Honda pokazuje svoje mišiće i učvršćuje svoj status najvećeg svjetskog proizvođača motora. U studiju, koju će Japanci predstaviti na sajmu u Frankfurtu, ugradili su modificirani Hondin MotoGP trkaći motor RC213V, 999cc četverotaktni V4 monstrum. Koncept nudi slobodu motocikla i vozne karakteristike automobila.
Honda Project 2&4 je študija mini dirkalnika, s kojim Honda razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za MotoGP sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi kompaktnih mer Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili do sredine, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi nisko težište. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
ČITAJ VIŠE: Honda Civic Tourer Active Life - Honda koju će posebno srdačno dočekati biciklisti i biciklistički timovi
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
Više informacija:
hondanews.eu