fbpx

Igračka s kojom smo u stalnom kontaktu s djetetom

Mailmen je naziv igračke, a Toymail je naziv aplikacije. I ne, nije to još jedna glupost koja jednostavno tjera dijete da sjedi ispred ekrana. Sa ovom igračkom ćete biti u kontaktu sa svojim djetetom u bilo koje vrijeme i sa bilo kojeg mjesta, jer ćete putem nje moći slati glasovne poruke svom djetetu koje će mališan čuti na zabavan način.

Osnovne informacije
Marka
Toymail
Model
Cijena
42,6€
Dućan

Toymail ni še ena igrača, ki otroka enostavno postavi prek ekran. Meniva, da obstaja boljša pot razvoja tehnologije za otroke in to takšna, ki naredi otroka družabnega”, pravita najboljši prijateljici Gauri Nanda i Audry Hill, ki sta si izmislili Toymail. Njuno mnenje je, da preživimo preveč čas za ekrani, izolirani od družbe.

In ker se to začne že v otroških letih, sta si izmislili družabno sodobno igračo, v prvi vrsti pa sta izhajali iz svoje lastne potrebe. Gauri je namreč želela ustvariti igračo, ki ji bo pomagala ostati povezana z otroki svoje najboljše prijateljice Audry, da bi jim na primer vedno lahko povedala, da jih ima rada.

Najprej sta tako ustvarili malega Mailmen-a. Nato sta razvili še aplikacijo Toymail, prek katere se posameznik putem pametnog telefona poveže z otroci, ki jih pozna, in jim pošlje sporočila na njihovo igračo. To je lahko glasovno sporočilo ali e-mail, le da je veliko bolj zabava in veliko bolj prilagojen otroku, kot so klasična internetna oziroma SMS sporočila.

Ker gre vendarle za igračo, ki mora biti zabavna, se glasovi pri predvajanju skozi filter spremenijo in otroku prinesejo poleg sporočila še pravo doza smijeha. Na Mailmen-a se lahko povežemo tudi v brezžičnem omrežju, tako da lahko sporočila pošljemo kadar koli in od kjer koli. Otroci pa lahko odgovaraju oni neposredno prek Mailmana, saj bo aplikacija Toymail bo sporočila shranila tako, da bo otrokov odgovor mogoče poslušati prek pametnega telefona.

Ne gre torej za še eno govorečo igračo, ampak za priročno dvosmerno komunikacijo. In za igračo, ki je spontana in je nikoli ne moremo vnaprej predvideti, saj vsak trenutek lahko zaigra novo in drugačno sporočilo.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.