fbpx

Hračka, s ktorou sme s dieťaťom neustále v kontakte

Mailmen je názov hračky a Toymail je názov aplikácie. A nie, nie je to ďalší nezmysel, ktorý jednoducho prinúti dieťa sedieť pred obrazovkou. S touto hračkou budete so svojím dieťaťom v kontakte kedykoľvek a odkiaľkoľvek, keďže prostredníctvom nej budete môcť svojmu dieťaťu posielať hlasové správy, ktoré si drobec zábavnou formou vypočuje.

Základné informácie
Značka
Toymail
Model
Cena
42,6€
Obchod

Toymail ni še ena igrača, ki otroka enostavno postavi prek ekran. Meniva, da obstaja boljša pot razvoja tehnologije za otroke in to takšna, ki naredi otroka družabnega”, pravita najboljši prijateljici Gauri Nanda a Audry Hill, ki sta si izmislili Toymail. Njuno mnenje je, da preživimo preveč čas za ekrani, izolirani od družbe.

In ker se to začne že v otroških letih, sta si izmislili družabno sodobno igračo, v prvi vrsti pa sta izhajali iz svoje lastne potrebe. Gauri je namreč želela ustvariti igračo, ki ji bo pomagala ostati povezana z otroki svoje najboljše prijateljice Audry, da bi jim na primer vedno lahko povedala, da jih ima rada.

Najprej sta tako ustvarili malega Mailmen-a. Nato sta razvili še aplikacijo Toymail, prek katere se posameznik prek pametnega telefona poveže z otroci, ki jih pozna, in jim pošlje sporočila na njihovo igračo. To je lahko glasovno sporočilo ali e-mail, le da je veliko bolj zábava in veliko bolj prilagojen otroku, kot so klasična internetna oziroma SMS sporočila.

Ker gre vendarle za igračo, ki mora biti zabavna, se glasovi pri predvajanju skozi filter spremenijo in otroku prinesejo poleg sporočila še pravo dozo smeha. Na Mailmen-a se lahko povežemo tudi v brezžičnem omrežju, tako da lahko sporočila pošljemo kadar koli in od kjer koli. Otroci pa lahko odpovedajú neposredno prek Mailmana, saj bo aplikacija Toymail bo sporočila shranila tako, da bo otrokov odgovor mogoče poslušati prek pametnega telefona.

Ne gre torej za še eno govorečo igračo, ampak za priročno dvosmerno komunikacijo. In za igračo, ki je spontana in je nikoli ne moremo vnaprej predvideti, saj vsak trenutek lahko zaigra novo in drugačno sporočilo.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.