fbpx

Razigrana kampanja za 10. godišnjicu modnog brenda Linda Farrow

New York z Natalie Joos

Desetletje ustvarjanja prestižne znamke sončnih očal, Linda Farrow, so ovekovečili v velikorazsežni potujoči kampanji z igrivimi baloni in največjimi modnimi muzami.

Zadnjih 10 let Lindin sin, Simon Jablon in njegova žena Tracy Sedino uspešno skrbita za razvoj modnega imperija znamke Linda Farrow. V tem času sta sodelovala z mnogimi oblikovalci, kot so Dries Van Noten, Jeremy Scott, Charlotte Olympia i Oscar de la Renta.

Ob 10. obletnici sončne znamke sta v različnih prestolnicah sveta odprla pop-up trgovine, spremljajoč lokalno kampanjo z zlatimi baloni. V vsaki državi sta izbrala eno izmed tamkajšnjih navdihujočih ikon, med katerimi je bilo veliko modnih blogark, ter z njimi posnela serijo živahnih fotografij. Na Jakarti je tako očarala Olla Ramlan, na Novi Zelandiji Jaime Ridge, v Miamiju Amanda Del Duca, v Šanghaju Leaf Greener in v New Yorku Natalie Joos.

Fotografska zgodba, ki jo v celoti najdemo na Instagramu, pooseblja prefinjenost sončnih očal Linda Farrow na oblačkih raznolikih življenjskih stilov sveta.

New York z Natalie Joos
New York z Natalie Joos
Nova Zelandija z Jamie Ridge
Nova Zelandija z Jamie Ridge
Šanghaj z Leaf Greener
Šanghaj z Leaf Greener
Miami z Amando Del Duca
Miami z Amando Del Duca

Poglej celotno gelarijo:

Više informacija

Više informacija:
http://eu.lindafarrow.com/

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.