Kažu da je imitacija iskreno oblik laskanja, iako se zastupnici za patente i zaštitne znakove vjerojatno ne bi složili s tim. U Kini, zemlji krivotvorina, očito nikad nisu čuli za zakon o zaštitnim znakovima/žigovima usluga i pravima intelektualnog vlasništva, iako su s nama u ovom ili onom obliku već najmanje 2500 godina. Odabrali smo neke za koje je smiješno umrijeti.
Kitajska je dežela ponaredkov, kjer ”vsaka podobnost z resnično znamko ni zgolj naključna” ampak bodisi rezultat pomanjkanja idej, zavajanja kupcev ali česa drugega. To je eden od vzrokov, da je ”Made in China” postala stereotipna oznaka za nekakovostne izdelke oziroma izdelke vprašljive kakovosti, ki pa kljub vsej zakonodaji o pravicah intelektualne lastnine (ki pa je na Kitajske očitno ne poznajo) rastejo kot gobe po dežju. V foto galeriji smo zbrali ponaredke, ki so smešni za umret in še enkrat več kažejo na to, da se Kitajci požvižgajo na pravo znamk.
Vam Dolce & Banana, Mike, Game Child, Sunbucks, Haimeken, Corcs, Borio, Rid Bull in Nokla zvenijo znano? Ne samo zvenijo, tudi po videzu so si z originalom podobni skoraj kot jajce jajcu.
Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.