fbpx

Malim koracima do velikih promjena

Kaže se da prosječan Slovenac svake godine baci više od 10 kg posve korisnih stvari, pa je potrebno razmisliti kako to poboljšati. Razmotrimo kako možemo poboljšati statistiku svaki dan uz tri mala koraka - smanji, ponovno upotrijebi, recikliraj.

Tudi pri podjetju HOFER delujejo trajnostno naravnano in družbeno odgovorno, zato so oblikovali projekt Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.

Zmanjšaj.

Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 % (sorazmerno s prodajo). Testno so pričeli s t.i. natural brandingom oz. laserskim označevanjem sadja in zelenjave, na primer BIO avokada, kjer uporaba embalažne folije ali nalepk tako ni več potrebna.

Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.
Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.

Ponovno uporabi.

Kot prvi večji slovenski trgovec že od začetka leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč« iz Fairtrade bombaža, hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke.

HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.
HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.

Recikliraj.

Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov HOFERjevih lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati. Veliko HOFERjevih PET plastenk že vsebuje reciklirane materiale, tudi embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.
Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Više informacija

Više informacija na:
hofer.si

Vsebino omogoča HOFER Trgovina.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.