fbpx

Majhni koraki do velikih sprememb

Povprečen Slovenec naj bi vsako leto zavrgel več kot 10 kg povsem uporabnih stvari, zato je potreben premislek, kako lahko to izboljšamo. Razmislimo, kako lahko prav vsak dan izboljšamo statistiko s tremi majhnimi koraki - zmanjšaj, ponovno uporabi, recikliraj.

Tudi pri podjetju HOFER delujejo trajnostno naravnano in družbeno odgovorno, zato so oblikovali projekt Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.

Zmanjšaj.

Do konca leta 2025 bodo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 % (sorazmerno s prodajo). Testno so pričeli s t.i. natural brandingom oz. laserskim označevanjem sadja in zelenjave, na primer BIO avokada, kjer uporaba embalažne folije ali nalepk tako ni več potrebna.

Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.
Pri BIO avokadu uporaba embalažne folije ali nalepk ni več potrebna.

Ponovno uporabi.

Kot prvi večji slovenski trgovec že od začetka leta 2018 spodbujajo k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč« iz Fairtrade bombaža, hkrati v juniju 2019 iz prodaje umikajo plačljive klasične plastične vrečke.

HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.
HOFER že od začetka leta 2018 spodbuja k (ponovni) uporabi trajnostne vrečke »Manj je v(r)eč«.

Recikliraj.

Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov HOFERjevih lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati. Veliko HOFERjevih PET plastenk že vsebuje reciklirane materiale, tudi embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.
Embalaža detergenta Tandil Eco je iz 100 % recikliranega PET materiala.

Dodatne Informacije

Več informacij na:
hofer.si

Vsebino omogoča HOFER Trgovina.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.