Na slovenske ceste dovezla se praktički nečujna mačka. Ako smo prije njezino 'predenje' mogli poistovjetiti s tutnjavom motora s unutarnjim izgaranjem, sada ćemo njezinu šutnju poistovjetiti sa spremnošću na napad - to je trenutak kada se divlja mačka sprema u jurnjavu i pokaže sve što zna. A kad se Jaguar I-PACE pokrene, ne ostavlja nas hladnima!
Popolnoma električni Jaguar I-PACE je že na slovenskem trgu. Malce z zamudo, a tako je, ko imajo večje evropske države prednost, predvsem pa boljšo infrastrukturo. I-PACE je dobil številne nagrade i priznanja v Evropi in drugje po svetu.
Zaradi uporabe električnega pogona imamo na voljo više prtljaga prostor in drugih odlagalnih mest. V dolžino je malenkost krajši od Jaguarja F-PACE, a ima daljšo medosno razdaljo kot XF. V zadku imamo na voljo 656 litrov prtljažnega prostora, v osrednji konzoli za 10,5 litrov, v odprti pod ‘pokrovom motorja’ pa še dodatnih 27 litrov.
Jaguar I-PACE uporablja baterijo s kapaciteto 90 kWh, 80% pa jo lahko napolnimo v 85 minutah, če polnimo z močjo 50 kW. Pri polnjenju s 100 kW bomo za vsakih 100 kilometrov poti potrebna 15 minuta polnjenja. Po WLTP ciklu lahko s polno baterijo prevozimo do 470 kilometrov dug put.
Pospeški, ki jih ponuja I-PACE so nekaj, kar nismo že dolgo občutili. Elektromotor s 400 konjskih snaga požene do 100 km/h u 4,5 sekundi, a njegova terminalna brzina se zaustavlja na 200 km/h.
Jaguar I-PACE se bo spopadel z Audijem e-tron, Mercedes-Benz EQC in Teslama Y in X. Na voljo je s tri stopnjami opreme, kupiti pa ga je mogoče od 79.962 evrov dalje.
Galerija: Jaguar I-PACE
Više informacija:
jaguarslovenija.si