Jeste li ikada ušli u sobu i odjednom vam se učinilo da je vrijeme na trenutak stalo? Niste znali je li to zbog vašeg novog outfita ili zato što ste možda greškom stali na glamuroznu minu. Ali onda saznate - miris koji nosite je taj koji piše priče. Ovaj tajanstveni oblak koji vas okružuje nije ništa manje nego vaš osobni čarobni napitak pomiješan u elegantnoj bočici.
Avangarda. Manifest. Revolucija.
Prestižna marka Chanel, koju je 1910. godine osnovala francuska modna dizajnerica Coco Chanel, poznata je prvenstveno po haljinama, torbicama i parfemima. Zato je tim neobičnije što ovoga puta uveseljava skateboardere.
Tipologija catwalka postala je zagonetna: nekoć se smatrao prostorom na kojem se predstavlja kolekcija odjeće, a danas se razvio u kazališno-arhitektonsko iskustvo koje posjetitelje vodi u nove dimenzije.
Chanel je še eno veliko ime iz modnega sveta, ki se je znašlo na udaru kritik, predvsem na družbenih omrežjih. Kaj je takega, kar je vznemirilo javnost? Francoski modni "bog" je namreč naznanil nov izdelek – bumerang. Morda premalo za vznemirjenje? Kaj pa, če ta rekvizit iz lesa in smole opremite s Chanelovim logotipom in ceno 1.325 ameriških dolarjev? No, to pa je pogrelo javnost, še posebej avstralsko, saj je bumerang del njihove oz. aboriginske kulture.
Ste tudi vi sloviti Chanel No.5, ki ga ''točijo'' že od leta 1921, vedno povezovali z dišavo za starejše, zrele ženske (beri: vaše mame, tete ipd.)? Chanel No.5 L’Eau je nova različica slovite dišave Chanel No.5, ki želi spremeniti percepcijo številke 5 iz ''maminega'' parfuma v dišavo za mlade. S tem namenom so izbrali tudi nov obraz kampanje, ki predstavlja trendi generacijo, na katero cilja: Lily-Rose Depp, 16-letno hčerko Johnnyja Deppa.
Ženske zmeraj porabimo veliko časa, da se uredimo, zase, za moške. Pri tem uporabimo kup izdelkov, ki poudarijo našo naravno lepoto. In to je prvi razlog, zakaj so kozmetični izdelki ugledali luč sveta. Ko smo že ravno pri kozmetičnih izdelkih, ali veste, katere so trenutno najdražje znamke kozmetičnih izdelkov? Vse znamke niti niso super znane, so pa očitno prava dragocenost. Predstavljamo najdražje znamke kozmetičnih izdelkov, ki so očitno tudi najboljša svetovna ličila, na voljo ta hip.
P. S.: Članek je obvezno branje za ženske, a tudi moškim ne bo škodilo, če ga preletijo – še posebej, če iščejo darilo.
Iako se na spomen luksuznih kofera prvo pomisli na modnu kuću Louis Vuitton, Chanelova kolekcija modnih dodataka za proljeće/ljeto 2016., u kojoj se nalaze i prekrasni koferi, tjera nas da zaboravimo na proizvode francuskog rivala. Putujmo sa stilom - evo Chanelovih modnih dodataka za proljeće/ljeto 2016.!
Chanelove dvobojne cipele bezvremenski su komad mode koji je i nakon 50 godina aktualan kao i uvijek. Novi, moderniji izgled dao im je Karl Lagerfeld u kolekciji jesen-zima 2015. koju je predstavio u chic francuskom kafiću "Brasserie Gabrielle", a njihovu produkciju predstavio je i u video kampanji "The CHANEL slingback" koju možete pogledati u nastavku .
Supermodel Cara Delevingne, reper Pharrell Williams i 6-godišnji Hudson Kroenig zaštitna su lica nove kolekcije Pariz-Salzburg predjesen/zima 2015. kultne modne kuće Chanel. Iako ljeto tek počinje, Chanel nas svojim komadima već zavodi u chic, modernu jesen.
Njena dlaka, njen zaščitni znak, je debela, svetleča in svilnato gladka. Njene kot safir modre oči ledeno strmijo predse in niti ne poskušajo skriti prezira, ki ga čuti do vseh pred njo. To je mačka Karla Lagerfelda, Choupette, muhasta francoska senzacija, ki je lani zaslužila več kot 2 milijona britanskih funtov, kar bi naj celo presegalo zaslužek supermodela Care Delevingne.
Torbice od pleksiglasa s upečatljivim natpisima dio su Chanelove kolekcije Pomade/Ljeto 2015.