Peddy Mergui, umjetnik i dizajner, s radom Wheat is Wheat is Wheat, dizajnerski je jezik nekih od najpoznatijih modnih brendova - Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana itd. – koristi se u prehrambenoj industriji. Isto je učinio s brendovima poput Applea, Nikea i Ferrarija. Dakle, kako bi izgledalo pakiranje proizvoda da jednog dana Apple odluči prodavati mlijeko, a Ferrari tjesteninu?
Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
Jabuka bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, Nike pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?
Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.
ČITAJ VIŠE: Cristina Guggeri: svjetski lideri uhvaćeni u WC-u
V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.
Više informacija:
peddymergui.com