S modelom 911 GT3 RS, Porsche je potpuno zamaglio granicu između trkaćeg i cestovnog automobila, što je postigao kombinacijom snage, poboljšane aerodinamike i smanjenja težine, hodajući tako tankom linijom legalnog, ali još uvijek upotrebljivog na javnim cestama . Predstavljen je na 85. salonu automobila u Ženevi, gdje se preselio sa staze Nürburgring na kojoj je postavio najbolje vrijeme Porschea od 7 minuta 29 sekundi.
Porsche 911 GT3 RS je na račun tehnologije in izgube 10-ih kilogramov glede na predhodnika, uspelo še nekoliko bolj zabrisati mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom. Poglejmo podrobneje. Obuli so ga v 20 in 21-colska kolesa (265/35 ZR 20, 325/30 ZR), mu izboljšali aerodinamiko in težišče, izpopolnili sistem upravljanja in ga oblekli v lahek a trpežen dizajn (streha iz magnezij; pri manjši teži so velik delež odigrala karbonska vlakna, razpršena po raznih ”oddelkih” avtomobila).
ČITAJ VIŠE: Omejena serija porsche 911 GTS Club Coupe ob 60. obletnici
Pod pokrovom ”brbota” 4.0-litrski motor s ”six-packom” cilindrov in 500 konji (368 kW). Od 0-100 km/h se pomudi vsega 3,3 sekunde, še dodatnih 7,6 pa si jih vzame, da doseže 200 km/h. Za prenos moči so zaposlili PDK samodejni menjalnik. Porsche je delal tudi na zavorah in 911 GT3 RS opremil z zavornimi diski 380 mm, ki so učinkovitejši, ter povezljivosti- aplikacija Porsche Track Precision. In čeprav je pri takem avtomobilu vprašati po porabi enako, kot žensko po letih, mu ni treba prav nič skrivati. Povprečna poraba je namreč ”le” 12.7 litra na 100 km. Kljub moderni notranjosti ta ostaja športnega duha.
Galerija:
Više informacija:
www.porsche.com