Porsche je smislio konkurenta svim onim neprestižnim kompaktnim SUV-ovima i na neki način postavio nove standarde vozne dinamike i estetike. Kao što je obećano ne samo na asfaltu nego i na neasfaltiranom terenu.
Seveda, če boste svojega Macana pognali v blato, v kar nekoliko dvomimo.
Da bo Macan predel smo prepričani, saj njegovo ime izhaja iz indonezijske besede za tigra. S svojim 4 kolesnim pogonom Porsche Traction Management (PTM), pa ga dobo lastniki lahko gnali tudi na zahtevnješe terene.
Macan je čistokrvni Porsche
Porsche tudi pri Macanu športni značaj odraža že dizajn. Zaradi nizke lege in poudarjene širine se SUV zdi prilepljen na cesto. Pokrov motornega prostora, ki zao-bjema sprednji del vozila, in padajoča strešna linija poudarjata celostno športno ele-ganco in izrazito dinamiko.
Številni oblikovalski elementi so prevzeti od drugih šport-nih avtomobilov znamke Porsche in prilagojeni Macan.
Macan je “Made in Germany“, saj ga izdelujejo v Leipzig v novi tovarni v katero so vložil 500 milijonov evrov. V njej bodo letno izdelali do 50.000 vozil.
Tri modelne različice, od katerih bo najzmoglivejšo krasilo ime Macan Trubo 3
Sam vrh segmenta kompaktnih terencev pa bo v prihodnje zasedal Macan Turbo 3, najzmogljivejši predstavnik te modelske serije. Novi 3,6-litrski V6 biturbo motor razvije mogočnih 294 kW (400 KM) in vozilo od 0 do 100 km/h ubrzati u 4,8 sekundi – z opcijskim paketom Sport Chrono v 4,6 sekundi. Macan Turbo doseže največjo hit-rost kar 266 km/h, kljub temu pa za 100 km poti porabi samo 9,2–8,9 l goriva (po novem evropskem voznem ciklusu*)) in v ozračje izpusti 216–208 g CO2 na km.
Porsche Macan – Predstavitveni video
Preveri foto galerijo – Porsche Macan
V Slovenija bo vozilo Macan prav tako na voljo od 5. aprila 2014. Za Macan S bo potrebno odšteti 72.989 evrov , Macan S Diesel 69.717 evrov ter za najzmogljivejši model Turbo 102.509 evrov.
Više informacija: www.porsche.si