U zanosu predstavljanja posebnih verzija modela, Porsche je stao i ponudio posebnu verziju boxstera, gdje je iz naftalina izvukao naziv spyder. Ovo ime već je krasilo kultni model 718 Spyder koji je 60-ih godina prošlog stoljeća vrtio glave posjetitelja najprestižnijih mondenih ljetovališta.
Zasnovan primarno (da ne rečemo kar izključno) za vožnjo s pogledom v nebo, to je porsche boxster doživel moderno interpretacijo modela 718 spyder, ki je v 60-ih letih prejšnjega stoletja obračal glave mladenk za voznikom, ki je sedel za volanom tega kultnega roadsterja. Čeprav gre za spiderja, je istoimenski porschejev kultni model opremljen s pomično streho, čeprav se zdi najlepši ravno, ko je ta pospravljena v zadek.
Boxster spyderja poganja znani in čislani 3,8-litrski bokserski šestvaljnik, ki iztisne 276 kW ali 375 KM moči, kar zadošča, da jeziček na merilniku hitrosti prvo stotico prekrije v vsega 4,3 sekunde in se ob vztrajanju voznika ne zaustavi vse do znamke 295 km/h. Za zmogljivostim primerno zaustavljanje, si je zavore sposodil pri večjem bratu –911-ici carrera S.
Porsche spyder oblikovno prinaša značilen izgled zadka, soroden tistemu pri originalnem spyderju- v obliki modela 718 spyder. Od ostalih boxsterjev pa ga loči še drugačen prednji del vozila, ki še nekoliko bolj grize proti asfaltu in bolj agresiven zadek, s podobno nalogo. Interijer je športna, a obenem v nekaterih pogledih špartanska, kar je značilno “top of the range” zmogljivostnih modelov najbolj renomiranih znamk (zagotovo se spominjate scuderie, superleggere in podobnih avtomobilskih imen). To pomeni, da v osnovi v opremi ni klimatske naprave ali audio sistema, ki pa vam ju na željo vgradijo brez doplačila.
Ampak “roko na srce”, glede na odlično streho z mehanizmom, ki ga je mogoče operirati do brzine od 50 km/h in zvok motorja, ki zadovolji še največje avtomobilske avdiofile, mi obojega niti ne bi pogrešali. Saj to več kot odtehta pogled mladenk, na kakšni od številnih obmorskih promenad.
Više informacija o modelu:
www.porsche.com/the_new_spyder