Svijet automobila posljednjih je godina doživio veliku promjenu jer gotovo da nema proizvođača koji u svom voznom parku nema električne i hibridne automobile. Ovih su dana u Sloveniju stigle sve tri obnovljene verzije Hyundaijevog elektrificiranog automobila Hyundai Ioniq.
Pri Hyundaiju za svojimi tekmeci prav nič ne zaostajajo, saj trenutno v tem segmentu ponuja dva avtomobila, Kono in Ioniq. Za leto 2019 je Hyundai Ioniq dobil nekaj lepotnih nadgradenj, kot so sprednje in zadnje LED-luči, posodobljeni odbijači in nova 15-, 16- ali 17-palčna lita platišča. Morda po zunanjosti Ioniq res ni drastično spremenjen, je pa pod karoserijo in v notranjosti dobil kar nekaj novosti.
Notranjost krasi nov infomatični sistem velikosti 10,25 palcev. Ta bo omogočal navigacijo, ki bo vozniku posredovala informacije o prometu, parkiriščih in radarjih. Ob tem pa je na sistem mogoče povezati kar dva pametna telefona hkrati. Preko aplikacije Blue Link se lahko povežete z avtomobilom in ga zaženeta ali ugasnete tudi na daljavo.
Hyundai Ioniq nadaljuje tradicijo treh različnih pogonskih sklopov. Električen Ioniq ima nov pogonski sklop, ki si ga je sposodil pri električni Koni. Dva elektromotorja premoreta skupaj 100 kW (136 KS), v povezavi z 38,3 kWh baterijskim sklopom pa omogočata do 292 kilometrov dosega. Prazna baterija se lahko na polnilni postaji v slabi uri napolni do 80 odstotkov, saj ima nov vgrajeni polnilnik moč 7,2 kilovata. Izboljšan je tudi sistem regeneracije zavorne moči, ki bo v kombinaciji z načinom Eco+ omogočil dodatno varčevanje z energijo pri vseh modelih. Hibridna modela imata kombinirano porabo 4.1 L/100 km, priključni pa ima tudi 48 km dosega v zgolj električnem načinu.
Vse izvedbe Ioniqa imajo na voljo tri pakete opreme: Style, Premium in Impression. Vsa vozila so serijsko opremljena z varnostnim sistemom Smart Sense. Za hibridni model bomo odšteli od 26.900 eura, za priključni hibrid 33.490 evroov in za električnega 36.900 evrov.
Galerija: Hyundai Ioniq
Više informacija:
hyundai.si