fbpx

Renault Twingo Sport 1.6 16V

Kažu da otrov dolazi u malim bočicama. To se odnosi i na najsportskiju verziju Renault Twinga koju pokreće benzinski motor od 98 kilovata s tehnologijom od 16 ventila. Nedostajao nam je 6-stupanjski mjenjač, no očito ga Francuzi nisu uspjeli ugraditi u twinga. Međutim, motor je vrlo moćan, jer zeleni...

Pravijo, da je strup v majhnih stekleničkah. To še kako velja za najbolj športno različico Renaultovega twinga, ki jo poganja 98-kilovatni bencinski motor s 16-ventilsko tehniko. Pogrešali smo 6-stopenjski menjalnik, a očitno ga Francozi niso mogli namestiti v twinga. Vseeno je motor zelo zmogljiv, saj zelena lučka v obratomeru, ki pokaže, da je čas za višjo prestavo, zasveti šele pri 7.000 obr./min. Športnost in dinamičnost sta brez dvoma skupni imenovalec tega renaulta, ki se kažeta tako v notranjosti kot zunanjosti. Prtljažni prostor twinga seveda nikoli ni bil njegov prodajni adut, njegova velikost pa je odvisna tudi od tega, ali na dveh zadnjih sedežih prevažamo potnika ali ne; zadnji sedeži namreč omogočajo vzdolžni premik. Sicer sta nas pri avtomobilu najbolj navdušila živahni motor in njegova športna drža: primeren je za ovinkastopodeželsko cesto in prav tako za vožnjo po mestnih središčih, še posebej takrat, ko lahko parkiramo na še tako majhno parkirno mesto.

Urbani puls automobila

Twingov koncept je bil že od nekdaj tesno povezan z mestnim vrvežem. Njegove majhne dimenzije so pravi balzam med iskanjem parkirnih mest in športna izvedenka ni nobena izjema. Ima pa oznaka renault sport dodatni bonus v nadvse atraktivnem izgledu avtomobila – oranžni varnostni pasovi in obratomer za volanom imajo svoj čar. Močan motor pa bo prepričal še tiste zadnje nejeverne Tomaže, ki so menili, da je twingo ženski avtomobil. Ali je mestni malček rojen tudi za daljše izlete? Zaradi močnega motorja zagotovo, saj z njim brez težav na avtocesti konkurirate velikim limuzinam, potovalna hitrost 130 km/h pa je tako ali tako mačji kašelj. Le pri prtljagi morate biti skrajno racionalnini, obisk švedskega pohištvenega salona pa vam prav tako odsvetujemo.

Pogodan za roditelje

Twingo RS kot družinski avtomobil? Zakaj pa ne? A le, če vaša družina šteje dva člana, tretji pa je šele na poti. Čeprav ima ISOFIX sidrišča za otroške sedeže vgrajena tako v zadnja sedeža kot v sovoznikov sedež, to še ne pomeni, da je idealni družinski nakup, saj boste v njegov prtljažnik komaj zbasali voziček na marelo. Zato pa je odličen drugi avtomobil, s katerim se bosta rada vozila tako očka kot mamica.

Primijetili smo

Običajno se testni avtomobili kar šibijo od dodatne (posledično doplačljive) opreme, kar je še posebej značilno za avtomobile germanskega porekla. Francozi so topogledno radodarnejši, saj je mnoga oprema za razvajanje voznika in potnikov vgrajena že serijsko. In različica renault sport ni nobena izjema, kar smo se prepričali pri testnem twingu. Športni odbijači, spojler nad prtljažnim prostorom, 16-palčna platišča iz lahke litine, športni v usnje odet volan, športni sedeži s solidnim oprijemom, klimatska naprava, radio z obvolanskim upravljalnikom, električni pomik stekel, varnostne blazine, ESP in ABS so že na seznamu osnovne opreme. Od dodatne vgrajene opreme, ki poskrbi za udobje potnikov bi izpostavili samodejno klimatsko napravo, brisalnika s senzorjem za dež in električno stekleno sončno streho, zaradi katere je bila notranjost avtomobila svetlejša. Kot piko na »i« k športnemu izgledu avtomobila pa omenimo aluminijaste stopalke in komplet dekorativnih nalepk. Navkljub bogati opremi pa nas je pri testnem avtomobilu malce razočaralo pomanjkanje odlagalnih površin, predvsem med sprednjima sedežema, za naš okus pretrda plastika armature, pokrov tanka s ključem, volan nastavljiv zgolj po višini in odsotnost zrcalca v sovoznikovem senčniku. Vseeno pa te »pomanjkljivosti« hitro odtehtajo zmogljivosti avtomobila in njegova lega – če želite še boljšo lego toplo priporočamo tistih 550 evrov doplačila za podvozje Cup, ki ga naš testni avtomobil ni imel. Za čimbolj nevtralno lego dodatno poskrbi ESP nadzor stabilnosti, ki je mimogrede neizklopljiv – vsaj mi stikala za njegov izklop v tednu dni nismo našli.

Tehnika i cijena

Mere vozila (v mm): 3607x1688x1470; moč motorja: 98 kW (133 KM); končna hitrost: 201 km/h; poraba goriva (mestna/izvenmestna/kombinirana): 9,1/5,7/7,0 l/100 km; emisija CO2: 165 g/km; prostornina prtljažnika: 165 – 959 l; cena testnega vozila (brez popustov): 15.554 EUR; stroški zavarovanja (AO / Super Polni Kasko z 1% odbitne franšize pri Zav. Maribor): 524,58 EUR / 612,38 EUR. 

 

 

Previous
Pobjednik

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.