Eto, barem je tako Rivian nazvao najnoviji projekt dva električna automobila. Prvi je Rivian R1S, električni SUV, a drugi je Rivian R1T, električni polukamion ili pick-up. U osnovi su isti, samo morate odlučiti koja vam je karoserija više pri srcu.
Številke, ki jim prikazujeta Rivian R1S i Rivian R1T, so še kako impresivne. Na voljo sta z baterijami z zmogljivostmu 105, 135 ili 180 kWh. Vozila na četiri kotača voziti zagotavljajo četiri elektromotori, ki vsakemu kolesu priskrbijo do 147 kW moči. Glede na moč baterije imamo tako na voljo pogon s 408 konjskimi močmi (300 kW), 710 konjskimi močmi (522 kW) in še bolj neverjetnimi 765 konjskimi močmi (562 kW). A ne zgolj konjske moči, podatki o dosegu so že bolj zanimivi. Baterija z najmanjšo zmogljivostjo nas bo odpeljala do več kot 360 kilometrov daleč, baterija s srednjo zmogljivostjo več kot 480 kilometara daleč, baterija z največjo kapaciteto pa celo več kot 640 kilometara daleko.
Niso samo številke tiste, ki so impresivne, impresiven je tudi futuristički oblikovati, ki si ga delita oba modela. Čeprav sta oba bolj ‘oglate’ oblike, so svjetla tiste, ki naredijo razliko. Spredaj najdemo ovalne, uspravno postavljeni LED prednja svjetla, med katerima se nahaja LED indikator, koji obnaša dužnost svjetla i sveti zeleno, ko je baterija puna in smo pripravljeni na štart. Zadek ima čez celoten del speljano LED svetlobno telo, ki ima funkcijo luči in smerokazov. SUV ponuja še Treći vrsto sedežev, kar omogoča prevoz sedmim osebam. V poltovornjaku bomo našli dovolj prostora za petak oseb. Zaradi ‘pomanjkanja’ klasičnega motorja imamo v prednjem delu dodatno odprtino za prtljago, pri poltovornjaku pa najdemo še domiselno odprtino čez širino avtomobila, za spravljanje daljših predmetov ali kakršne koli druge prtljage.
Rivian je avtomobilski svet na mednarodnem avtomobilskem salonu v Los Angelesu kar malce šokiral. Zmogljivosti so impresivne, predvsem pa niso povabili na terenske zmožnosti obeh modelov. Kratki previsi omogočajo večje vstopne in izstopne kote, zapeljemo se lahko v do metar visoko vodo, štirje elektromotorji pa poskrbijo za učinkovit štirikolesni pogon. Poleg tega ima Rivian še kopico inteligentnih sustava, ki zagotavljajo avtonomijo Treći stopnje, kar pomeni, da nam na avtocesti ni potrebno več upravljati z volanom, temveč se samo prepustimo tehnologiji. Tesla je z Rivianom dobila zanimivega konkurenta, mi pa še enega električnega predstavnika, katerega razvoj bomo z zanimanjem spremljali dalje.
Galerija slik: Rivian R1S in Rivian R1T
Više informacija:
products.rivian.com