Ako postoji neki stereotip koji je duboko ukorijenjen, onda je to onaj o igračkama za dječake i djevojčice. Djevojčice se igraju Barbikama, a dječaci autićima. Tako je to i nikako drugačije. Oglasi za automobile obično jačaju rodne stereotipe, ali Audi se u Španjolskoj uhvatio u koštac s oba stereotipa na vrlo zanimljiv način - animiranim filmom dostojnim Pixara.
Audi to je v Španiji predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.
ČITAJ VIŠE: Audi tipkovnica - je li to najelegantnija tipkovnica ikada?
V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – Audi R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.
Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:
Više informacija:
audi.es