fbpx

Suzuki iM-4 i iK-2: nasljednik Jimnyja i novi gradski klinac

Suzuki iM-4

Suzuki je na 85. salonu automobila u Ženevi predstavio svoje buduće modele, studije iM-4 i iK-2, mountaineer i roadster, odnosno malo terensko i malo cestovno vozilo. IM-4 ulazi u kožu Jimnyja, dok se iK-2 temelji na potpuno novoj platformi, ali nastavlja Suzukijevu tradiciju malih vozila koja je započela sa Suzulightom 1955. godine.

Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 to je tako žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED prednja svjetla. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.

ČITAJ VIŠE: Najnevjerojatnije odvožen rally zavoj svih vremena!

Modeli iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.


Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4 metra, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan u 2016. godini.

Oglejte si modela iM-4 in iK-2 še v galeriji:

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.