fbpx

Yuccis,...ušli su! Hipsteri, vrijeme je za brijanje!

Hipsterji, čas je, da se poslovite od brade.

Pojavom yuccija, odnosno mladih urbanih kreativaca, "kriza" hipstera se produbila jer generacija Y sada više teži sofisticiranom izgledu. Čupave brade su passé, što je težak udarac hipsterskoj kulturi, jer je to bilo jedno od njezinih obilježja. Postadolescentski buntovnički duh, koji se ogleda u dlakama na licu, stoga je odzvanjao. Brade, nekada simbol muškosti, danas su izašle iz mode, i to s dobrim razlogom.

Košate brade so preživete. To je na lastnem primeru razjasnil Joel Alexander, model in modni bloger, ki je po dveh letih dlakastega izobilja na obrazu ugotovil, da mu brada ne pomaga pri njegovi karieri. Prej ga omejuje. Njegov agent mu je dejal, da ga modne hiše ne najemajo prav zaradi brade. Tega več ne iščejo, mu je pribil. V vmesnem času si je na Instagramu, kjer je profil ustvaril dve leti nazaj, torej na vrhuncu ”bradomanije”, zavoljo številnih modnih kampanj (za True Religion, Silver Jeans, Alternative Apparel,…) nabral številne sledilce.

Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.
Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.

A število je, potem ko se je brade znebil, drastično upadlo. Kot golobrad na fotografiji je imel čez noč osem tisoč sledilcev manj. Zdaj jih odvaja od svojega videza z otroškimi koraki. Danes poraščenega modela sicer ni več lahko najti.

ČITAJ VIŠE: Ovo je 6 najmodernijih muških brada u 2015

Biti hipster (je) pomeni(lo), da se požvižgaš na korporativno kulturo. Sedaj pa vidimo, da novi ”milenijci”, t.i. yucciji, delajo v netradicionalnih okoljih, kjer na delovnem mestu nosijo kar jim srce poželi in se na ta način svobodno izražajo.

Yuccie - Young Urban Creative
Košate brade so out!
Košate brade so out!

Svoje je k trendu brez brad pristavila tudi sodobna tehnologija. Sveže, minimalistično in čisto. Brada tu zato nima mesta. Jeff Laub, soustanovitelj znamke za nego telesa Blinde Barber, pravi, da briga, predvsem kože, doživlja neke vrste renesanse, sploh zdaj, ko smo se znebili termina metroseksualci. Moški namreč postajajo bolj samozavestni kar se tiče skrbi za podobo, ker to zdaj več ne pomeni toliko tveganja za izgubo podobe moškosti in možatosti.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.