fbpx

Zabavne testne vožnje novog BMW Mini Cooper Hardtop

BMW Mini ponovno nastavlja svoj pohod maštovitih reklamnih kampanja. Ovaj put donosi neobičnu seriju online oglasa u kojima savršeno normalni vozači testiraju novi Mini Cooper Hardtop na najneobičnije načine, ispunjavajući svoje najluđe fantazije. Tako se na testnim vožnjama s Minijem nađu usred srednjovjekovne bitke, golf terena, pa čak i paralelnih svjetova.

Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, gdje su oni lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.

Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, u kojem Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, gdje Ryan George kroz divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.

Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov i tradicionalnim oglaševanjem s elementi zabavnega i presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. osim serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interaktivni mikro spletno stran.

1. “Sex Appeal”

2. “Mini Golf”

3. “Midnight Black Light”

4. “Coffee Cup Coefficient”

5. “Vertigo”

6. “Parallel Universe”

7. “Manual vs. Automatic”

8. “The Daily Grind”

9. “Foot to Pedal Style”

10. “Getting Medieval”

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.