fbpx

Žvačite i budite hladniji! Prava istina o žvakaćim gumama.

Društvena stigma lijepi se za žvakaću gumu, kao što se lijepi za dno školske klupe. Kao klupa. To je tema o bontonu o kojoj se raspravljalo stotinama puta i uvijek je dovela do istog zaključka. Žvakaća guma ostavlja loš dojam u javnosti. Beldent, proizvođač ovih slatkiša, eksperimentom "Gotovo identično" dokazao je da je ovo uvriježeno uvjerenje pogrešno i sprao im sramotu.

Beldent je s petimi pari enojajčnih dvojčkov v Muzeju sodobne umetnosti v Buenos Airesu izvedel zanimiv družbeni eksperiment, ki je bil izveden na kar 482 ‘dvornih preizkuševalcih’. Pred udeležencem je sedel par podoben kot jajce jajcu, ki pa se je ujemal ne samo ‘generično’, torej po videzu, pač pa tudi v obleki, frizuri in razpoloženju, s to razliko, da je zgolj en dvojček medtem tudi žvečil. Vizualni kontakt je bil nadgrajen s postavljanjem sledečih vprašanj: Kateri/a izmed dvojčkov/ic se vam zdi bolj prijazen/a? Kater/a od njiju bi vam v vlogi šefa/ice dal/a povišico? Kateri/a ima po vašem mnenju boljše seksualno življenje?

Kakšen vtis zares naredi žvečilni čigumi? Je tisti iz knjige o bontonu res pravi?
Kakšen vtis zares naredi žvečilni čigumi? Je tisti iz knjige o bontonu res pravi?

Končni izid art inštalacije je marsikoga presenetil, kajti na kar 73% sodelujočih je ‘prežvekovalec’ naredil boljši vtis kot tisti z resnobnim izrazom. Je torej čas, da osvežimo knjigo o bontonu in žvečilki nehamo metati neolikanost v zobe? Poglejte video in nam na naši Facebook stranice povjerenje na čigumi, pardon, čigavi strani ste pa vi?

Čitaj više: Novi trend – funkcionalne žvakaće gume

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.