FBピクセル
写真: テスラ

新しいテスラ S: 世界を変えるモデル - 再び

Nova Tesla S bo zmogla preko 800 km dosega!

テスラ S は間違いなく自動車の歴史の中で最も重要な車の 1 つであり、テスラを自動車業界のトップに押し上げ、世界で最も価値のある自動車会社になる道を開いたモデルです。今回のような微細な変化が未来への大きな飛躍となる理由もここにあります。新型テスラSの航続距離は800km以上!

Po letih pretresanja in postavljanja standardov na trgu električnih vozil je テスラ končno napovedal posodobljeno različico svoje limuzine Model S, avtomobila, ki je podjetje pripeljal med resne proizvajalce avtomobilov. V okviru letnega poročila o prihodkih v četrtem četrtletju 2020 je Tesla razkril, da kmalu prihaja močno spremenjen モデルS, proizvodnja pa se bo začela že v nekaj tednih. Predstavljamo vam prav vse informacije, ki so do sedaj na voljo.

Običajno bi se najprej posvetili zunanjosti, a so tam le manjše kozmetične spremembe. Toda lahko rečemo, da je resnična sprememba pravzaprav tokrat v notranjosti tega modela. Tu je mala revolucija. Tesla S se je poslovila od navpične postavitve tabličnega računalnika, ki jo najdemo v trenutnih Modelu S in X. Ta zaslon pa je nadomestil 17,0-palčni portretni zaslon, ki je videti skoraj enak tistemu v Modelu 3 in Y. Pri Tesli pravijo, da je ločljivost zaslona močno izboljšana in zmore resolucijo kar 2200×1300 z boljšo svetilnostjo ter še izboljšano odzivnostjo. Na razpolago pa bo “dodaten” zaslon za vozne podatke, ki je nameščen pod precej specifičnem in drugačnem, tokrat odsekanim volanu. Slednji izgleda kot da je prišel iz vozila, ki ni iz tega sveta. Spominja na enak slog volana, kot smo ga videli pri novem konceptu Roadsterja. Seveda je prenovljena celotna notranjost kot argonomija armaturne plošče, ki je veliko bolj pokončna in poseben integriran sistem prezračevanja, ki je bil prvič predstavljen v modelu 3. Večji deli lesenih oblog dopolnjujejo nov videz, ki je sveže “futurističen” in vseeno precej drugačen od obstoječega.

Hmmm…. kaj je novega na zunanjosti?!
写真: テスラ

Če pogledamo zunanjost je avtomobil mogoče takoj prepoznati kot model S. Večina predelave se je zgodila na spodnjem delu sprednje maske, opazen pa je tudi nov dizajn platišč. Celotna silhueta je videti bolj športno kot prej, z agresivnimi detajli, ki jih najdemo skozi celotno zasnovo. Mnogi so zaradi premajhnega skoka pri modelu S nekoliko razočarani, a avto vseeno ostaja zadosti samosvoj in svež. Le tako futurističen ni, kot je bil pred 9 leti.

Obstajajo tudi novi nivoji opreme. Dvomotorni “Long Range” ostaja osnovni modeli, vendar je nadgrajeni nivo opreme パフォーマンス zamenjal model Plaid. Med starimi izvedbami Performance in novimi modeli Plaid ni prave razlike v zmogljivosti, za model S pa kasneje v letu 2021 prihaja novi Plaid+, ki prinaša nove baterijske celice. Te nove baterije bodo Plaid + omogočile do 836 kilometrov dosega z enim polnjenjem ter pospeške 0–100 km/h v manj kot 1,99 sekunde.

Ljubitelji športnih terencev bodo z veseljem izvedeli, da je Tesla potrdil tudi osveženo različico modela X, ki bo vključeval enake zunanje in notranje spremembe kot model S.

詳しくは

tesla.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。