FBピクセル

Novi Polo GTI – je zadnji svoje vrste?

Mestni "hot hatch" tudi tokrat kot GTI

写真: フォルクスワーゲン

Prodajna uspešnica v Sloveniji Volkswagen Polo, bi tudi tokrat na ceste zapeljal v različici GTI. Tisti, ob kateri vsem ljubiteljem avtomobilskih klasik zaigra srce. Torej legendarni mestni avtomobil z legendarno kratico.

Srce slehernega modela GTI je motor. Tako kot vsi njegovi predhodniki je tudi novi ポロ GTI gnan na sprednji kolesni par. Bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem in turbopolnilnikom je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Aduti spredaj prečno vgrajenega turbomotorja v novem Polu GTI so dvojni sistem vbrizgavanja s kombiniranim direktnim vbrizgavanjem in vbrizgavanjem v sesalno cev, krmilnik motorja s štirimi jedrnimi procesorji in elektronsko preklapljanje dvižnih ventilov na sesalni strani. Kljub visoki moči motor odlikujeta učinkovitost in zmerna poraba goriva. K temu prispeva tudi majhna lastna masa novega Pola GTI. Pri Volkswaneg pa zaenkrat sramežljivo skrivajo podrobnosti, kot so konjske moči, navor, psopeški, itd… A verjamemo, da bo tako kot v predhodniku na voljo vsaj 200 konjičev, ki bodo vročekrvneža pognali do 100 v pičlih 6 sekundah.

Od prvega GTI iz leta 1976 je ta kratica po zaslugi Volkswagna v segmentu kompaktnih vozil sinonim za izjemen užitek v vožnji. Polo je oznako GTI prvič dobil leta 1998 – kot tretji model po Golfu in Sciroccu. In tako tradicijo nadaljuje do danes.

Novi Polo prinaša serijsko kopico asistenčnih sistemov, kot so radarski tempomat, lane assist in maksimalna povezljivost z napravami. Novi Volksagen Polo pa se lahko seveda samostojno povezujhe z internetom z lastno sim kartico.

写真: フォルクスワーゲン

Kot se spodobi za pravi Volkswagnov GTI, je tudi novi ポロ GTI serijsko opremljen s posebej zanj prilagojenim športnim podvozjem, ki karoserijo zniža za 15 milimetrov in zagotavlja značilno GTI-jevsko sintezo visoke vozne dinamike, varne nevtralnosti in visokega udobja pri vožnji.

Na voljo bo voljo v petih barvah: globoko črna biserna, dimasto siva kovinska, kraljevo rdeča kovinska, čista bela univerzalna in podvodno modra kovinska. Zadnje tri barve karoserije je mogoče po želji kombinirati s kontrastno črno streho. Serijska so 17 palčna aluminijasta platišča, kot dodatno opremo pa lahko za Polo GTI naročite tudi 18 palčna aluminijasta platišča.

写真: フォルクスワーゲン

V notranjosti prevladujejo črni, rdeči, sivi in kromasti barvni odtenki. Strešni stebrički in stropna obloga so v značilnem GTI-jevskem slogu vedno titanovo črne barve. Tudi rdeči kontrastni šivi že od nekdaj spadajo med značilnosti GTI-modelov. Krasijo serijski večfunkcijski športni usnjeni volan, oblogo prestavne ročice in zunanje površine sedežev. Opcijski avdiosistem beats z močjo 300 W in šestimi zvočniki zagotavlja navdušujočo akustično izkušnjo. Ojačevalnik je ekonomično nameščen pod dnom variabilnega prtljažnega dna. Prostornina prtljažnega prostora novega Pola GTI je kar 351 litrov.

Novega Pola GTI lahko že prednaročite pri slovenskih zastopnikih znamke Volkswagen. In cene … od 26.000 evrov dalje.

Ob novici, pa se ustvarjalci sprašujemo ali je to zadnja generacija legnedarnega GTI. In ali bo prihodnji izključno “električni”.

写真: フォルクスワーゲン

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。