Novi Polo GTI – je zadnji svoje vrste?

Mestni "hot hatch" tudi tokrat kot GTI

Foto: Volkswagen

Prodajna uspešnica v Sloveniji Volkswagen Polo, bi tudi tokrat na ceste zapeljal v različici GTI. Tisti, ob kateri vsem ljubiteljem avtomobilskih klasik zaigra srce. Torej legendarni mestni avtomobil z legendarno kratico.

Srce slehernega modela GTI je motor. Tako kot vsi njegovi predhodniki je tudi novi Polo GTI gnan na sprednji kolesni par. Bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem in turbopolnilnikom je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Aduti spredaj prečno vgrajenega turbomotorja v novem Polu GTI so dvojni sistem vbrizgavanja s kombiniranim direktnim vbrizgavanjem in vbrizgavanjem v sesalno cev, krmilnik motorja s štirimi jedrnimi procesorji in elektronsko preklapljanje dvižnih ventilov na sesalni strani. Kljub visoki moči motor odlikujeta učinkovitost in zmerna poraba goriva. K temu prispeva tudi majhna lastna masa novega Pola GTI. Pri Volkswaneg pa zaenkrat sramežljivo skrivajo podrobnosti, kot so konjske moči, navor, psopeški, itd… A verjamemo, da bo tako kot v predhodniku na voljo vsaj 200 konjičev, ki bodo vročekrvneža pognali do 100 v pičlih 6 sekundah.

Od prvega GTI iz leta 1976 je ta kratica po zaslugi Volkswagna v segmentu kompaktnih vozil sinonim za izjemen užitek v vožnji. Polo je oznako GTI prvič dobil leta 1998 – kot tretji model po Golfu in Sciroccu. In tako tradicijo nadaljuje do danes.

Novi Polo prinaša serijsko kopico asistenčnih sistemov, kot so radarski tempomat, lane assist in maksimalna povezljivost z napravami. Novi Volksagen Polo pa se lahko seveda samostojno povezujhe z internetom z lastno sim kartico.

Foto: Volkswagen

Kot se spodobi za pravi Volkswagnov GTI, je tudi novi Polo GTI serijsko opremljen s posebej zanj prilagojenim športnim podvozjem, ki karoserijo zniža za 15 milimetrov in zagotavlja značilno GTI-jevsko sintezo visoke vozne dinamike, varne nevtralnosti in visokega udobja pri vožnji.

Na voljo bo voljo v petih barvah: globoko črna biserna, dimasto siva kovinska, kraljevo rdeča kovinska, čista bela univerzalna in podvodno modra kovinska. Zadnje tri barve karoserije je mogoče po želji kombinirati s kontrastno črno streho. Serijska so 17 palčna aluminijasta platišča, kot dodatno opremo pa lahko za Polo GTI naročite tudi 18 palčna aluminijasta platišča.

Foto: Volkswagen

V notranjosti prevladujejo črni, rdeči, sivi in kromasti barvni odtenki. Strešni stebrički in stropna obloga so v značilnem GTI-jevskem slogu vedno titanovo črne barve. Tudi rdeči kontrastni šivi že od nekdaj spadajo med značilnosti GTI-modelov. Krasijo serijski večfunkcijski športni usnjeni volan, oblogo prestavne ročice in zunanje površine sedežev. Opcijski avdiosistem beats z močjo 300 W in šestimi zvočniki zagotavlja navdušujočo akustično izkušnjo. Ojačevalnik je ekonomično nameščen pod dnom variabilnega prtljažnega dna. Prostornina prtljažnega prostora novega Pola GTI je kar 351 litrov.

Novega Pola GTI lahko že prednaročite pri slovenskih zastopnikih znamke Volkswagen. In cene … od 26.000 evrov dalje.

Ob novici, pa se ustvarjalci sprašujemo ali je to zadnja generacija legnedarnega GTI. In ali bo prihodnji izključno “električni”.

Foto: Volkswagen

Dodatne Informacije

volkswagen.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!