FBピクセル

新型トゥインゴ ZE は、都市モビリティ電動化の世界へのチケットとなります

電気自動車に誘惑されますか?電気自動車は自宅のセカンドカーとして理想的な選択肢でしょうか?そうなると新型トゥインゴZEはあまり考えなくてもいいクルマになるだろう。その価格はさらに有利になります。非公式情報によると、電動化はすでに1万ユーロの価格で始まっているという。すごいですね!

Renault zadnja leta zares pospešeno vlaga v elektrifikacijo in pridno prijavlja množico patentov. Skupina ima tako električna ゾーイ と 日産リーフ. Avtomobila, ki v svojih segmentih močno vodita in na nek način odpirata trg. A trg potrebuje vstopno električno vozilo, ki lahko spremeni marsikaj in to zna ルノー storiti prav z električnim Twingom! Predvsem zaradi cene, ki se zna za vstopni model vrteti okoli 10,000ユーロ. S tem pa bo Twingo daleč najcenejši 電気自動車 市場にあります。

Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!
Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!

Twingo bo skromnejši od večine drugih električnih vozil na slovenskem trgu. A je potrebno upoštevati, da jih večina stane vsaj dvakrat več kot Twingo, tudi ko vračunamo spodbude. Električnega Twinga tako poganja motor z 81 KM in 160 Nm navora, kar je za ta avtomobil več kot dovolj. Pospešek do 100 km/h traja solidnih 11,2 sekund, a avto ima ekstra dobre pospeške do 50 km/h, ki jih doseže v 4.2秒. Super za mestne nizke štarte. Najvišja hitrost je omejena na 135 km/h, kar je za mestne obvoznice več kot dovolj! Baterija ima dokaj majhno kapaciteto, 22kWh, kar zadostuje za doseg tega malčka (po cilklu WLTP-U) do nekje 190 km. Akumulatorja ni mogoče napolniti na hitrih polnilnicah enosmernega toka, ampak le na hitrih polnilnicah izmeničnega toka, vendar je to tudi glede na majhno zmogljivost dovolj. Na tako hitrem polnilniku se bo namreč baterija z 22kWh napolnila v samo 63 minutah. V eni uri torej od nič to 100 odstotkov.

V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!
V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!

Nivoji opreme so v znani Renaultovi shemi paketov. Najosnovnejši, torej tisti za okoli 10,000ユーロ, nima klimatske naprave. Neuradno naj bi najbogatejša oprema Intense stala okoli 15.000 evrov, če odštejemo eko subvencijo. Kar je za lepo opremljen 電気自動車 dobra, kaj dobra, odlična cena. Uradnih informacij iz strani slovenskega Renaulta še ni, a naj bi se prodaja kmalu začela. Aja, ta elektrificiranec prihaja iz Novega mesta, na kar moramo biti še posebej ponosni!

詳しくは

詳しくは:
ルノー.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。