fbpx

Nya Twingo ZE kommer att vara din biljett till en värld av urban mobilitetselektrifiering

Blir du frestad av ett elfordon? Skulle en elbil vara ett perfekt val för en andra bil hemma? Då blir nya Twingo ZE ett fordon som du inte behöver tänka för mycket på. Dess pris kommer att vara mer än fördelaktigt. Enligt inofficiella uppgifter börjar elektrifieringen redan till ett pris av 10 000 euro. Vilket är fantastiskt!

Renault zadnja leta zares pospešeno vlaga v elektrifikacijo in pridno prijavlja množico patentov. Skupina ima tako električna ZOE och Nissan Leaf. Avtomobila, ki v svojih segmentih močno vodita in na nek način odpirata trg. A trg potrebuje vstopno električno vozilo, ki lahko spremeni marsikaj in to zna Renault storiti prav z električnim Twingom! Predvsem zaradi cene, ki se zna za vstopni model vrteti okoli 10.000 evrov. S tem pa bo Twingo daleč najcenejši elbil på marknaden.

Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!
Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!

Twingo bo skromnejši od večine drugih električnih vozil na slovenskem trgu. A je potrebno upoštevati, da jih večina stane vsaj dvakrat več kot Twingo, tudi ko vračunamo spodbude. Električnega Twinga tako poganja motor z 81 KM in 160 Nm navora, kar je za ta avtomobil več kot dovolj. Pospešek do 100 km/h traja solidnih 11,2 sekund, a avto ima ekstra dobre pospeške do 50 km/h, ki jih doseže v 4,2 sekunder. Super za mestne nizke štarte. Najvišja hitrost je omejena na 135 km/h, kar je za mestne obvoznice več kot dovolj! Baterija ima dokaj majhno kapaciteto, 22 kWh, kar zadostuje za doseg tega malčka (po cilklu WLTP-U) do nekje 190 km. Akumulatorja ni mogoče napolniti na hitrih polnilnicah enosmernega toka, ampak le na hitrih polnilnicah izmeničnega toka, vendar je to tudi glede na majhno zmogljivost dovolj. Na tako hitrem polnilniku se bo namreč baterija z 22 kWh napolnila v samo 63 minutah. V eni uri torej od nič to 100 odstotkov.

V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!
V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!

Nivoji opreme so v znani Renaultovi shemi paketov. Najosnovnejši, torej tisti za okoli 10.000 evrov, nima klimatske naprave. Neuradno naj bi najbogatejša oprema Intense stala okoli 15.000 evrov, če odštejemo eko subvencijo. Kar je za lepo opremljen elbil dobra, kaj dobra, odlična cena. Uradnih informacij iz strani slovenskega Renaulta še ni, a naj bi se prodaja kmalu začela. Aja, ta elektrificiranec prihaja iz Novega mesta, na kar moramo biti še posebej ponosni!

Mer information

Mer information:
renault.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.