아우디가 랠리의 전설이자 도로 성능의 초석인 콰트로 모델을 공개한 것은 1980년 제네바 모터쇼에서였습니다. 40년을 앞당겨 TT RS는 중요한 기념일을 축하하기 위해 "40 Years of Quattro - 40 let Quattra"라는 특별 에디션을 출시했습니다. 이 제품은 독일에서만 판매되며 Ur-Quattro 출시 이후 1년 동안 40대 한정 쿠페로만 판매됩니다.
Audi TT RS 40 Years of Quattro prihaja v barvi Alpine White ter s posebnimi nalepkami, navdihnjenimi s tistimi iz Audija Sport Quattro S1, ki je leta 1987 zmagal na dirki Pikes Peak z Walterjem Röhrlom za volanom. Za še boljši vizualni učinek nalepke na pokrovu motorja, strehi in zadnjih blatnikih dopolnjujejo poudarki v črni barvi s sijajem in pa zračnik na pokrovu motorja v karbonskem videzu.
Avto sedi na belih 20인치 림 s kontrastno rdečimi zavornimi čeljustmi, ki se skrivajo od zadaj, medtem ko dodatni aero dodatki vključujejo črna krilca in pa bočne podaljške zadnjega odbijača. Vse skupaj zaokrožajo subtilni logotipi štirih prstanov ali krogov.
Omejeno serijo lahko dobite tudi kot dvosedežnik, in sicer z nakupom opcijskega nosilca iz ogljikovih vlaken, ki nadomešča zadnjo klop. Ne samo, da izboljša torzijsko togost, temveč je avto tudi za kar 16 kilogramov lažji v primerjavi z običajnim modelom in njegovimi (tesnimi) zadnjimi sedeži. Naslednji dokaz, da ne gre za običajen avtomobil, je posamično oštevilčena značka na prestavni ročici sedemstopenjskega menjalnika S Tronic.
그는 후드 밑에 숨어 있어요 prisilno polnjeni petvaljni motor, ki iz sebe iztisne 394 KM (294 kW) in 480 Nm navora. Nagrajeni 2.5 TFSI omogoča, da se avto od 0 do 100 km/h požene v 3.7초 그리고 최대 속도에 도달 280km/h.
Audi TT RS 40 Years of Quatro je nedvomno zelo poželjiv avtomobil, a ima eno težavo – izjemno visoko ceno. Medtem kot se cene za osnovni TT RS Coupe v Nemčiji začnejo pri 66.500 evrih, ta stane astronomskih 114.040 evrov. Za takšen denar bi lahko kupili Porsche 911 Carrera 4 in še bi nam ostalo nekaj evrov, da jih zapravimo za izboljšave. In če ostanemo znotraj Audijeve zasedbe – RS6 Avant je le za 2.000 evrov dražji.
Kaj boste izbrali?