Audi TT RS 40 Years of Quattro: poklon dirkaški legendi

Bilo je leto 1980 na avtosalonu v Ženevi, ko je Audi razkril model Quattro, legendo rallyja in temelj njegovih cestnih zmogljivosti. Če prevrtimo štiri desetletja naprej, je TT RS ob praznovanju pomembne obletnice dobil posebno izdajo, ki sliši na ime "40 Years of Quattro – 40 let Quattra". Na voljo bo samo v Nemčiji in izključno kot kupe, omejen na 40 enot, po eno za vsao leto, ki je minilo od premiere Ur-Quattra.

Audi TT RS 40 Years of Quattro prihaja v barvi Alpine White ter s posebnimi nalepkami, navdihnjenimi s tistimi iz Audija Sport Quattro S1, ki je leta 1987 zmagal na dirki Pikes Peak z Walterjem Röhrlom za volanom. Za še boljši vizualni učinek nalepke na pokrovu motorja, strehi in zadnjih blatnikih dopolnjujejo poudarki v črni barvi s sijajem in pa zračnik na pokrovu motorja v karbonskem videzu.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Avto sedi na belih 20-palčnih platiščih s kontrastno rdečimi zavornimi čeljustmi, ki se skrivajo od zadaj, medtem ko dodatni aero dodatki vključujejo črna krilca in pa bočne podaljške zadnjega odbijača. Vse skupaj zaokrožajo subtilni logotipi štirih prstanov ali krogov.

Omejeno serijo lahko dobite tudi kot dvosedežnik, in sicer z nakupom opcijskega nosilca iz ogljikovih vlaken, ki nadomešča zadnjo klop. Ne samo, da izboljša torzijsko togost, temveč je avto tudi za kar 16 kilogramov lažji v primerjavi z običajnim modelom in njegovimi (tesnimi) zadnjimi sedeži. Naslednji dokaz, da ne gre za običajen avtomobil, je posamično oštevilčena značka na prestavni ročici sedemstopenjskega menjalnika S Tronic.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Pod pokrovom se skriva prisilno polnjeni petvaljni motor, ki iz sebe iztisne 394 KM (294 kW) in 480 Nm navora. Nagrajeni 2.5 TFSI omogoča, da se avto od 0 do 100 km/h požene v 3,7 sekunde in doseže maksimalno hitrost 280 km/h.

Audi TT RS 40 Years of Quatro je nedvomno zelo poželjiv avtomobil, a ima eno težavo – izjemno visoko ceno. Medtem kot se cene za osnovni TT RS Coupe v Nemčiji začnejo pri 66.500 evrih, ta stane astronomskih 114.040 evrov. Za takšen denar bi lahko kupili Porsche 911 Carrera 4 in še bi nam ostalo nekaj evrov, da jih zapravimo za izboljšave. In če ostanemo znotraj Audijeve zasedbe – RS6 Avant je le za 2.000 evrov dražji.

Kaj boste izbrali?

Dodatne Informacije

audi.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Teh 6 pogostih napak uničuje vaš avtomobil!