슈퍼볼은 NFL 최고의 팀 간의 대결일 뿐만 아니라 브랜드들이 그들의 재치와 창의성을 선보이는 전쟁터이기도 합니다. 수년에 걸쳐 기업들은 미국 스포츠에서 가장 큰 무대를 활용하여 기억에 남을 뿐만 아니라 웃기고 웃기는 광고를 만들어 왔습니다. 다음은 미국을 바닥에 굴러다니게 했던 슈퍼볼 TV 광경 중에 방영된 가장 재미있는 광고 중 일부입니다.
“The Budweiser Frogs” (1995) – Ta klasična reklama prikazuje tri žabe, ki kvakajo na ime blagovne znamke, nastavljene na živahno melodijo bendža. S proračunom 2 milijona dolarjev je bila ta reklama velika uspešnica in ostaja stalnica Super Bowla. Pravzaprav je tako nepozabno, da je žaba, ki kvaka “Bud-weis-er”, zdaj sinonim za blagovno znamko.
“Terry Tate, Office Linebacker” (2003) – Ta reklama za Reebok prikazuje nekdanjega igralca lige NFL Lesterja Speighta kot “Terryja Tatea”, trdega uradnika, ki drži sodelavce v vrsti. Reklama je bila tako uspešna, da je povzročila več nadaljevanj in še danes ostaja priljubljena med oboževalci. Proračun za ta spot je bil zajetnih 3 milijone dolarjev.
“The Pepsi Stuff” (1997) – Ta reklama prikazuje zvezdnike, vključno s Cindy Crawford in Davidom Bowiejem, ki promovirajo Pepsijev program zvestobe. S produkcijskimi stroški 5 milijonov dolarjev ta reklama izstopa v zgodovini oglaševanja na Super Bowlu, zahvaljujoč privlačnemu zvončenju in postavitvi zvezdnikov. Na žalost oglas ni dosegljiv na Youtube.
“Betty White Gets Rough” (2010) – Ta reklama za Snickers prikazuje ljubljeno igralko Betty White, ki jo napadejo med igro nogometa. Reklama je bila tako uspešna, da je prejela več nagrad in pomagala oživiti Whiteovo kariero. Proračun za ta spot je bil skromen milijon dolarjev.
“ETRADE Baby” (2008) – Ta reklama za spletno trgovalno platformo prikazuje govorečega dojenčka, ki je obogatel z ETRADE. S produkcijskimi stroški 3 milijone dolarjev je ta reklama hkrati neumna in pametna ter ostaja priljubljena izbira za oglaševanje na Super Bowlu.
Te oglasi so le nekaj primerov številnih nepozabnih in smešnih oglasov, ki so v preteklih letih krasile Super Bowl. S ceno 7,2 milijona dolarjev za 30-sekundni spot med Super Bowlom LVII morajo blagovne znamke prinesti svojo igro na višji nivo, da bodo vplivale na več kot 100 milijonov gledalcev, ki se jih dosežejo z oglasom. Naj gre za žabe, ki kvakajo spevno melodijo, ali pisarniške spremljevalce sodelavcev v vrsti ali govorečih dojenčkov, ki bogatijo, je bil Super Bowl vedno razstavni prostor za nekatere najboljše in najbolj smešne oglase na svetu.