아직도 슬리퍼나 GS를 기억하시나요? 과거 어딘가에 이 브랜드의 다른 제품을 의미했던 자동차. 예, 기어 레버가 대시보드 밖으로 밀려나고, 조명이 앞바퀴를 따라가거나, 최근 몇 년간 큰 인기를 끌었던 유압식 서스펜션이 있는 프랑스 제품입니다. 항상 시대를 앞서가는 디자인과 기술. 시트로엥은 C4 선인장으로 바로 그 일을 하고 싶어합니다. 혁신과 차이, 재미와 도발이라는 핵심 브랜드 철학으로 돌아가고자 합니다. 또한 대중들 사이에서 경제성과 그에 따른 컬트 지위. 그것은 젊은이들과 마음이 젊은 이들에게 어필합니다. 도시인과 남들과 다른 것을 원하는 사람들에게 매력적입니다. 시트로엥 C4 선인장은 무엇보다 다른 제품입니다! 이것이 바로 시트로엥이 항상 노력해 온 것입니다.
Še pred leti bi tovrsten izdelek, kot je citroen C4 cactus, lahko občudovali le kot 컨셉 차량 na kakšnem od avtomobilskih salonov. Danes, v časih, ko je trg vedno bolj težaven, je potrebno kot avtomobilska znamka presegati konvencionalne pristope in si enostavno upati. Pri citroenu so naredili prav to. Pokazali so pogum in na ceste poslali drugačen avtomobil. Takšen, ki si želi kultnega statusa njegovih predhodnikov. Takšen, ki je zopet lahko zadosti ljudski in s tem dostopen, da bi lahko nosil kultni status avtomobila generacij ter stopil v velike čevlje svojih legendarnih predhodnikov.
Cactus – I am Amsterdam
S cactusom smo se srečali v 암스테르담. V mestu, ki je nakako subtilno in na več načinov povezano s samo znamko. Če bi lahko parafrazirali, gre za epigenetski spomin blagovne znamke, rojstno mesto njenega ustanovitelja gospoda Citroena, ki je znamko ustanovil pred skoraj 100 leti. Je mesto, ki ima identičen karakter kot samo vozilo. 암스테르담 je cactus in 선인장 그것은 암스테르담.
C4 cactus stopa v čevlje svojega resnejšega brata modela C4 in si z njim deli veliko “기법”. Vendar filozofijo postavlja na glavo. Na začetku je od svojega brata lažji za 200 kilogramov. Teža cactusa je tako padla pod 1000 kilogramov, kar vsekakor pripomore k boljši vozni dinamiki ter nižji porabi. Pri citroenu so se odpovedali klasičnim zadnjim oknom, ki se odpirajo le navzven in ne kot je v klasični navadi navzdol. Prav tako so se odpovedali klasični strehi, ki so jo zamenjali z ultralahko stekleno streho, ki je serijska ter postorili mnogo drugih malenkosti, da je na koncu številka na tehtnici pokazala zavidljiv rezultat za avtomobil cactusovih dimenzij.
이 하나 ni tako majhen, oziroma izpade večji, saj v dolžino meri 4.16 metra ima pa pri tej dimenziji “bogato" medosno razdaljo 2.6 metra, kar pomeni veliko prostora za potnike v kabini. Prostor v notranjosti je pridobljen tudi na račun čistega dizajna, ki se odpoveduje nepotrebnim dodatkom in tako s preprostostjo vzpostavlja volumen. AirBag sopotnika tako ni v armaturni plošči, temveč je prvič nameščen v streho nad sovoznikom. Na ta način so lahko inženirji armaturno ploščo pomaknili nekoliko bolj navznoter in s tem pridobili prostor. Tudi za ogromen predal, ki kraljuje na mestu, kjer ponavadi najdemo air bag. Simpatičnih malekosti je ogromno, tako boste vrata “zaloputnili” z v usnje oblečenim ročajem, ki deluje kot iz nekega drugega časa, a kljub temu zadosti drugače, da ta avtomobil pridobiva na karakterju.
Občutek prostora in zračnosti je tisto, čemur so namenili največ pozornosti. Tako serijska steklena streha veliko pripomore k občutku zračnosti, pri tem pa naj poudarimo, da je ena redkih z odlično toplotno izolacijo. Streha poleg “zračnosti” in vedno odličnih luksov v kabini, manjša težo avtomobila, saj je del shujševalnega programa cactusa.
디자인에 의해 C4 cactus izstopa tudi zaradi tako imenovanih “AirBumps”, ki so nameščene na najbolj občutljivih delih vozila, vratih in odbijačih, le ti preprečujejo prepogost obisk ličarskih delavnic. Ta zaščita predstavlja seveda tudi izjemen oblikovni detajl, saj je del sistema večbarvnih kombinacij vozila, kjer kupec lahko kombinira osnovno barvo z dodatki. Ter si tako ustvari vozilo po svojem okusu.
Z mislijo na mlade in urbane
Čuti se, da je 시트로엥 želel ustvariti vozilo, ki je po okusu mladih. Streha, ki omogoča zasanjano opazovanje zvezd v dvoje, zanimiva prednja klop, ki pri avtomatskem menjalniku omogoča več “근접성” med voznikom in sopotnikom. Sododni info-tainment sistem z visoko stopnjo povezljivosti in “파티e”. Varčni 그리고 čisti motorji, ki omogočajo izjemno nizko porabo 또한 od le 3.1 litra dizelskega goriva 더 나아가.
Posebni sistemi lastništva 그리고 financiranja vozila z možnostjo najema vozila z vsemi vključenimi stroški naj bi pripomogli k občutnem znižanju stroškov lastništva za približno 25 odstotkov.
Prvi občutki za volanom
So pozitivni, saj se vozilu lepo podajo vsi testni motorji, ki smo jih preizkusili. Zaradi manjše teže in relativno dimaničnega podvozja, bo zadovoljil široko paleto “voznih” okusov. Poudariti je potrebno nizko porabo in tako zelene izpuste. Ti lahko znašajo tudi do le 82 g/km CO2 na prevožen kilometer v dizelski različici. Večino testnega časa smo preživeli v družbi 1.2 literskim trivaljnika, ki je pod pokrovom krival 110 konjev, ki s “shujšanim” cactusom ni imel veliko dela. Pri obmestnem testnem krogu je dosegel porabo 5.5 litra, sestavljenim iz obmestnih cest, obvoznic in striktnega držanja omejitev. Rezultat, ki je več kot pozitiven in verjamemo, da bistvenega skoka navzgor pri povprečnih voznikih ne bo.
Manjši križanec in mestni posebnež
Cactus bo v družbi renault capturja, nissana juka, peugeota 2008 그리고 opla mokka izjemno dobro pretresel segment, ki je bil ustvarjen pred časom. V njega vnaša več dizajna, več tehnologij in na drugi strani sklepa razumne kompromise, da bi ostal cenovno zanimiv. Je zanimiva alternativa za vse tiste, ki hrepenijo po določeni meri drugačnosti. Citroen C4 cactus boste lahko kupili od 13.900 evrov dalje že v mesecu septembru, ko uradno zapelje tudi na naše ceste.
추가 정보:
http://www.citroen.si/