테슬라 S는 분명 자동차 역사상 가장 중요한 자동차 중 하나이며, 테슬라를 선도적인 자동차 제조업체 대열에 올려놓았고, 세계에서 가장 가치 있는 자동차 회사로 발돋움하는 발판을 마련한 모델입니다. 그렇기에 이러한 미세한 변화는 미래를 향한 큰 도약입니다. 새로운 테슬라 S는 800km 이상의 주행거리를 자랑합니다!
Po letih pretresanja in postavljanja standardov na trgu električnih vozil je 테슬라 končno napovedal posodobljeno različico svoje limuzine Model S, avtomobila, ki je podjetje pripeljal med resne proizvajalce avtomobilov. V okviru letnega poročila o prihodkih v četrtem četrtletju 2020 je Tesla razkril, da kmalu prihaja močno spremenjen 모델 S, proizvodnja pa se bo začela že v nekaj tednih. Predstavljamo vam prav vse informacije, ki so do sedaj na voljo.
Običajno bi se najprej posvetili zunanjosti, a so tam le manjše kozmetične spremembe. Toda lahko rečemo, da je resnična sprememba pravzaprav tokrat v notranjosti tega modela. Tu je mala revolucija. Tesla S se je poslovila od navpične postavitve tabličnega računalnika, ki jo najdemo v trenutnih Modelu S in X. Ta zaslon pa je nadomestil 17,0-palčni portretni zaslon, ki je videti skoraj enak tistemu v Modelu 3 in Y. Pri Tesli pravijo, da je ločljivost zaslona močno izboljšana in zmore resolucijo kar 2200×1300 z boljšo svetilnostjo ter še izboljšano odzivnostjo. Na razpolago pa bo “dodaten” zaslon za vozne podatke, ki je nameščen pod precej specifičnem in drugačnem, tokrat odsekanim volanu. Slednji izgleda kot da je prišel iz vozila, ki ni iz tega sveta. Spominja na enak slog volana, kot smo ga videli pri novem konceptu Roadsterja. Seveda je prenovljena celotna notranjost kot argonomija armaturne plošče, ki je veliko bolj pokončna in poseben integriran sistem prezračevanja, ki je bil prvič predstavljen v modelu 3. Večji deli lesenih oblog dopolnjujejo nov videz, ki je sveže “futurističen” in vseeno precej drugačen od obstoječega.
사진: 테슬라
Če pogledamo zunanjost je avtomobil mogoče takoj prepoznati kot model S. Večina predelave se je zgodila na spodnjem delu sprednje maske, opazen pa je tudi nov dizajn platišč. Celotna silhueta je videti bolj športno kot prej, z agresivnimi detajli, ki jih najdemo skozi celotno zasnovo. Mnogi so zaradi premajhnega skoka pri modelu S nekoliko razočarani, a avto vseeno ostaja zadosti samosvoj in svež. Le tako futurističen ni, kot je bil pred 9 leti.
Obstajajo tudi novi nivoji opreme. Dvomotorni “장거리” ostaja osnovni modeli, vendar je nadgrajeni nivo opreme 성능 zamenjal model Plaid. Med starimi izvedbami Performance in novimi modeli Plaid ni prave razlike v zmogljivosti, za model S pa kasneje v letu 2021 prihaja novi Plaid+, ki prinaša nove baterijske celice. Te nove baterije bodo Plaid + omogočile do 836 kilometrov dosega z enim polnjenjem ter pospeške 0–100 km/h v manj kot 1,99 초.
Ljubitelji športnih terencev bodo z veseljem izvedeli, da je Tesla potrdil tudi osveženo različico modela X, ki bo vključeval enake zunanje in notranje spremembe kot model S.