fbpx

25. Golden Drum 2018: terug naar huis in Portorož

Het internationale creativiteitsfestival Golden Drum viert dit jaar zijn 25e verjaardag en keert voor dit doel terug naar de Sloveense kust, naar zijn eerste thuishaven: Portorož. Het festival vindt plaats tussen 17 en 19 oktober in Hotel Slovenija en brengt niet alleen een verandering van locatie met zich mee, maar ook een vernieuwd wedstrijdprogramma. 22 internationale experts zullen evalueren en bepalen welke werken de nieuwste trends in de reclame- en creatieve industrie weerspiegelen.

Belangrijke gegevens
Wanneer?
naar
Waar?
Hotel Slovenija
Facebook-evenement
Toegangsprijs
Cene glede na kategorijo in program.

Gouden trommel je mednarodni festival creativiteit, na katerem agencije, oglaševalci, naročniki, produkcijske hiše in oblikovalski studii, TV in druge medijske hiše ter vsi, ki so vključeni v ustvarjanje ali produkcijo tržnih komunikacij, predstavijo svoje kreativne vsebine.

Na festivalu kreativnosti se bodo pojavili razlićni govorci.
Na festivalu kreativnosti se bodo pojavili razlićni govorci.

Organizatorji so za letošnji festival črpali navdih iz vsakdanjosti. Kdor se ukvarja s komunikacijami, mora imeti nenehno odprte oči, vsrkavati mora izkušnje, podobe, misli, vzorce, odnose … razumeti mora življenje v vsej svoji polnosti. Zato letos gostijo govorce, ki lahko o iskanju navdiha in iskrah povedo največ – pokrivali bodo različna področja od tehnologije in komunikacij do filozofije.

Tekmovalni sekciji sta letos bolj razširjeni.
Tekmovalni sekciji sta letos bolj razširjeni.

Tekma Zlatega bobna ostaja razdeljena na dve tekmovalni sekciji, vendar sta ti veliko bolj razširjeni: zdaj sta naslovljeni veliko bolj functioneel, in sicer z vprašanjema; ZAKAJ je bilo delo razvito? in KAJ to delo je? Tekmovalna sekcija KAJ bo prepoznala in nagradila najboljše rešitve in najučinkovitejše izvedbe, medtem ko bo tekmovalna sekcija ZAKAJ iskala temeljne razloge različnih komunikacijskih praks.

Meer informatie

Meer informatie:
goldendrum.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.