fbpx

2ndskin ontwerpwedstrijd: top tien aangekondigd

Lov na kreativno delo, ki bo krasilo 10.000 steklenic omejene serije najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, je pri koncu. Strokovna žirija oblikovalskega natečaja 2ndSkin je izmed vseh prejetih del izbrala deset ustvarjalnih presežkov. Finalisti so v svojih delih prikazali prepoznavnost in nezamenljivost dizajna, izvirnost, povezanost ideje z izhodišči ter uporabnost ustvarjalnega dela.

Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modekenner, Sašo Radovič, art direktor, En Aljoša Bagola, creatief directeur. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.

Na oblikovalski natečaj 2ndSkin se je odzvalo izjemno število ustvarjalcev.
Na oblikovalski natečaj 2ndSkin se je odzvalo izjemno število ustvarjalcev.

Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.

Aljoša, Tjaša, Sašo in Anže so izbrali deset finalistov.
Aljoša, Tjaša, Sašo in Anže so izbrali deset finalistov.

Meer informatie

Meer informatie:
2ndskin.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.