fbpx

Alaka'i Skai: een ultrafuturistische 'drone' voor het vervoeren van passagiers

Alaka'i Skai: ultrafuturistični 'dron' za prevoz potnikov

Skai is een elektrisch voertuig dat verticaal kan opstijgen en landen, of kortweg een passagiersdrone; hij wordt aangedreven door waterstofcellen en heeft een eenvoudig maar veilig ontwerp.

Startup podjetje iz Massachusettsa Alaka’i Tehnologies gepresenteerd ‘dron’, ki je zadolžen za vervoer passagiers En bagage. Pri oblikovanju je sodelovala tudi ekipa, ki je sicer povezana z oblikovalci pri bavarskem podjetju BMW.

Lucht dobi energijo od drie van waterstof cellen, welke rijden 6 tihih 100 kW električnih propelerjev. Teža, ki jo lahko še varno nosi, je okoli 450 kilogramov. Tako lahko prevaža do 5 ljudi, vključno s pilotom, ali 4 ljudi in prtljago, Skai leti avtonomno ali s pomočjo pilota, ki daljinsko upravlja z dronom. Potniki sedijo v postavitvi oblike V, kar jim omogoča neoviran 180-stopinjski pregled nad okolico. Propelerji so pomaknjeni proti zadku, da ne ovirajo pogleda, hkrati pa s tem odstranijo trillingen En lawaai iz kabine.
Potniki imajo na voljo tudi wi-fi 5G povezavo.

Prednost vodikovih celic je v tem, da med letom ne ustvarjajo nobenih škodljivih emisij in imajo hkrati het kleinste ogljični odtis. Za izdelavo vodikovih celic bodo uporabili natuurlijk materialen, samo celica pa bo mogoče ponovno uporabiti v 95 %. Preostanek je mogoče reciklirati z 99 % učinkovitostjo.

Poleg omenjenega, lahko vodikove celice zagotovijo groter relatie Honing gewicht En porabljeno energie, kot je to mogoče pri klasičnih elektromotorjih ali motorjih na notranje izgorevanje. Posledično lahko zagotovimo daljši let in več prenesenega tovora. Skai lahko poleti do 640 kilometer daleč in lahko ostane v zraku do 4 ure. Z dodatnimi posodami za vodik lahko zagotovi več kot 10 uur letenja.

Alaka'i Skai
Alaka’i Skai

Skai je bil zasnovan z mislijo na beveiliging. Karbonski kompoziti so lahki in hkrati dovolj trdni. Pri tem dajejo pristajalnemu podvozju nekaj fleksibilnosti, kar zmanjša občutek trdega pristanka.

Skai za letenje ne uporablja zapletenih sistemov krilc in rotorjev, s tem pa je njegova uporaba še varnejša. Tudi v primeru odpovedi posameznega propelerja, je Skai še vedno sposoben pristati. V primeru najbolj črnega scenarija, ko odpove vseh 6 propelerjev, ima Skai vgrajeno parachute. S

tabilen let zagotavlja tehnologija fly-by-light, za daljinsko upravljanje pa uporabljajo de meest moderne vojaški sistem kodiranja podatkov – tako lahko nemoteno spremljajo, upravljajo in nadzirajo vsak Skai, ki je v tistem trenutku v zraku.

Galerija: Alaka’i Skai

Meer informatie

Meer informatie:
skai.co

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.