Enige tijd geleden hoorden we kritiek dat de Aston Martin Cygnet niets meer is dan de veelgeroemde Toyota IQ. Maar deze keer is het anders, want het gaat niet langer om een kleintje dat alleen maar in een zondig duur jurkje gekleed moet worden.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 konjskih moči.
Unikatni V8 Cygnet je dobil Automatische transmissie met 7 versnellingen, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na paar achterwielen. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz koolstofvezel.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Meer informatie:
global.astonmartin.com