fbpx

Aston Martin Vantage GT8 - racewagen met licentie voor de weg

Aston Martin Vantage GT8

De Aston Martin Vantage GT8 is een raceauto met licentie op de weg. Er stroomt blauw racebloed doorheen, aangezien het afkomstig is van de V8 Vantage GTE-raceauto (die strijdt in het FIA WEC-kampioenschap). Het is de krachtigste en lichtste V8 Vantage ooit, dankzij zijn koolstofvezelcarrosserie en aerodynamische lijnen. Deze combinatie betekent maar één ding: nog betere rijeigenschappen.

Vsi modeli znamke Aston Martin imajo v svojem DNK-ju dirkaške gene, ki pri dirkalniku Aston Martin Vantage GT8 pridejo še posebej do izraza. Nenazadnje so ga ”oplodili” s pomočjo čistokrvnega dirkalnika V8 Vantage GTE. Kljub temu ga lahko zapeljemo tudi na običajne ceste, čeprav pod pokrovom rohni pošastni agregat. Inženirji so mu namreč namenili predelan 4,7-litrski V8 motor met 446 KM (328 kW, 490 Nm), katerih srd na kolesa prenaša 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski sekvenčni menjalnik Sportshift II. Od 0 do 100 km/h se izstreli v 4,4 sekunde in pospešuje vse do 305 km/u.

Dirkaško ''razpoloženi'' Aston Martin Vantage GT8
Dirkaško ”razpoloženi” Aston Martin Vantage GT8

Obleka modela (beri karoserija) Aston Martin Vantage GT8 je sešita uit koolstofvezel, ”kroj” pa je precej podoben ”kroju” modela Vantage GT12. S tem so mu zbili težo še za dodatnih 100 kilogramov (tehta 1510 kg, kar je 100 kg manj kot predhodnik). Med drugim so karbonski blatniki, pragovi, odbijači ter sprednji in zadnji difuzor. Če vam ti ekstremi niso dovolj, je na voljo še aerodinamični paket (Aero), s katerim Vantagu GT8 zraste zračni smernik vreden repa Moby Dicka, dodana pa je še kopica drugih aerodinamičnih elementov. ”Priložena” je tudi karbonska streha, pa sredinsko nameščeni izpuhi iz titana in zadnje steklo iz polikarbonata. Vsi ”podplati” so iz Michelinovih pnevmatik Sport Cup II, ki so jih nadeli pet- oz. sedemkrakim platiščem iz litine oz. magnezija.

LEES VERDER: Aston Martin DB11: de grijze DB9 heeft een opvolger gekregen


Gre za omejeno serijo, ki bo štela 150 vozil in tri barvne kombinacije- belo-zeleno, sivo-modro in zeleno-limetno. Kaj pa pravi notranjost modela Aston Martin Vantage GT8? Tudi ta je strupena, predvsem pa športno naravnana, kljub temu pa ima tudi klimatsko napravo, multimedijski sistem (AMi II infotainment) in Bluetooth povezavo. Nenazadnje je tudi ”cestak”. Tudi notranjost se kakopak ni mogla izogniti tretmaju z ogljikovimi vlakni, ki jih najdemo v teksturi vratnih panelov in školjkastih sedežev. Za osnovno različico boste morali odšteti cca, 210 tisoč evrov, a se morate podvizati, saj so serijo kupci že skoraj razgrabili. Če zamudite to ”akcijo” (vozila bodo kupcem dostavljena do konca leta), pa se že kmalu obeta nova omejena serija, ki jih Aston Martin po novem vsako leto obljublja po dve.

Meer informatie

Meer informatie:
gt.astonmartin.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.