Op de prestigieuze bijeenkomst van zeldzame en antieke auto's en autonieuwigheden Concours d'Elegance Pebble Beach in de VS draaide BMW de klok terug en bracht met zijn nieuwe versie van de BMW 3.0 CSL Hommage R concept hulde aan het Beierse begin op Amerikaanse bodem. waar ze in 1975 hun eerste vestiging buiten Europa BMW Noord-Amerika openden. Vandaar de overeenkomsten met het legendarische BMW 3.0 CSL-model, dat tevens als inspiratie diende voor het eerder genoemde concept, dat datzelfde jaar debuteerde in de Amerikaanse IMSA-raceserie.
Model BMW 3.0 CSL ima v srcu Bavarcev posebno mesto, saj je model, ki je na ameriških tleh leta 1975 prebil led in trdno zasidral ime znamke tudi onkraj luže in tako kot Angleži ni nikoli več odšel. Koncept BMW 3.0 CSL Hommage R je izpopolnjena različica koncepta BMW 3.0 CSL Hommage, ki je debitiral na prireditvi Concorso d’Eleganza Villa d’Este ob jezeru Como v Italiji. Čeprav novinec ne bo nikoli dosegel uspehe svojega ”praočeta” (vsaj s tekmovalnega vidika ne)- ta je ”prišel, videl in zmagal”, v seriji IMSA je namreč zmagal na dirki 12 ur Sebringa le nekaj tednov po ustanovitvi BMW North America in ji je hitro dodal še številne druge (osvojil je tudi tovarniško prvenstvo), tudi na dirkališču Laguna Seca, ki leži le streljaj proč od Pebble Beacha– pa ni nič manj poželjiv.
Rumeno iz Italije so Nemci zamenjali za originalne BMW Motorsport barve (rdeča, modra, bela), ki so krasile tudi njegovega predhodnika in mu dodali številko 25. BMW 3.0 CSL Hommage R nadalje briše mejo med voznikom in strojem, saj so v enak barve v sodelovanju s Pumo oblekli tudi voznika, v posnemanju preteklosti pa so šli celo tako daleč, da so na vetrobransko steklo, zadnjo šipo in vizir (služi kot head-up zaslon) dodali nalepko Bavarian Motor Works.
LEES VERDER: Novi BMW serije 7 [2015] – BMW-jev pogled v prihodnost in sedmica
Medtem ko zunanjost koncepta BMW 3.0 CSL Hommage R krasi kompleksnost, notranjost daje poudarek na funkcionalnosti, zato so se Nemci zatekli k minimalizmu. Kljub temu tudi ta nosi dušo preteklosti, saj svetleči napisa na delu armaturne plošče, ki je iz lesa, spominja na majsko zmago v Laguna Seci 40 let nazaj. Kakopak je avto ”voznikocentričen”, saj gre vendarle za cestnega dirkača. Koliko drobovja oziroma tehnologija iz koncepta se bo v prihodnosti znašlo v BMW-jevih komercialnih modelih pa zaenkrat ostaja neznank.
Meer informatie:
bmw.si