fbpx

De herfst brengt de BMW mini in een vijfdeursversie

Voor het eerst in de geschiedenis van dit model en merk zal BMW de cult mini ook in een vijfdeursversie aanbieden, waarmee ze de minder succesvolle clubman willen vervangen. Vergeleken met de driedeursversie biedt de vijfdeurs mini meer ruimte en flexibiliteit, dezelfde reeks motoren en uitrustingen en een ongeveer vijf procent hogere prijs.

Za letošnjo jesen napovedana petvratna različica pričakovano izhaja iz trivratnega minija, katerega wielbasis was toegenomen za 72 milimetrov na 2.567 mm, medtem ko je karoserija v dolžino pridobila 161 mm, kar pomeni, da bo meter v tem pogledu pokazal skoraj natanko štiri metre.

Poleg tega, da se z dodatnim parom vrat poveča praktičnost modela, pa ta nudi tudi več prostornosti in prilagodljivosti, predvsem v predelu glav (+15 mm) in v predelu ramen (+61 mm), za kolena potnikov v drugi vrsti pa je sedaj dobrodošlih 72 mm več prostora. Zrasel het is tudi prtljažnik in sicer za 67 litrov, na 278 litrov, ali 941 ob podrtju zadnje sedežne klopi.

Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.
Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.

Oblikovalci so se pri zunanji podobi mudili predvsem pri obliki boka, saj z dodajanjem dodatnega para bočnih vrat niso želeli narušiti skladnosti trivratne različice, kar se pozna pri dejstvu, da so prva vrata neprimerno daljša od drugega para, kar zna okrniti enostavnost vstopanja v drugo sedežno vrsto.

Motorna paleta je kakor smo lahko pričakovali enaka tisti pri trivratni različici, kar pomeni, da bo ob lansiranju osnovo predstavljala različica cooper, ki jo poganja 1.5-litrski trivaljni bencinar s 100 kilovati (136 KM), višje po lestvici pa najdemo še različico kuiper S, ki v nosu skriva 2,0-litrski turbo bencinski motor z 141 kW ali 192 KM. Na dizelski strani pa sta cooper D, za katerega pogon skrbi 1,5-litrski trivaljni dizel z 85 kW ali 116 KM, različico cooper SD pa poganja 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z 125 kW ali 170 KM. Menjalnik bo v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu pa ga bo lahko zamenjala prestavna avtomatika. O različi z ALL4 štirikolesnim pogonom za zdaj še ni bilo govora, kakor tudi ne o cenah, se pa pričakuje, da bo petvratni mini od primerljive trivratne različice od 5 do 8 odstotkov dražji.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.