Dit keer presenteren wij jullie een schattige BMW Isetta 300 uit 1956. Het is een schattig stadsautootje, eivormig met 'bubbel' raampjes. Toen de Isetta voor het eerst op de weg verscheen, werd hij meteen een hit, en meer nog dan zijn vorm staat hij bekend om zijn unieke manier om in de auto te stappen.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto door prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek met een naam Microlino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z een valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski versnellingsbak.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100 kilometer gereden porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Meer informatie:
bringatrailer.com