fbpx

Het Cadillac CTS-V-monster met 640 pk gooide de handschoen op het Duitse "heilige" trio

Volgende zomer zal GM kopers de supercapabele CTS-V aanbieden, die met dezelfde 6,2-liter V8-motor met supercharger zoals we die kennen uit de Corvette Z06, een ernstige doorn in het oog zal zijn van de vijfde Duitse heilige drie-eenheid in de vorm van de BMW M5, Audi RS6 en Mercedes-Benz E63 AMG S.

Algemene motoren je objavil uradne fotografije in podatke “navitega” CTS-V, ki pod pokrovom skriva znani 6,2-litrski supercharged V8 motor, ki v tej športni limuzini razvija kar 477 kW ali 640 KM. S tem občutno presega moč največjih rivalov nemške “svete” trojice, kjer BMW M5 zmore 412 kW ali 560 KM, mercedesov E63 AMG S pa recimo 424 kW ali 577 KM.

Sprednji del je dobil dodatno količino kroma, na mreži maske motorja in odbijaču pod njim. Spojler je še agresivnejši in grize še bolj proti asfaltu, platišča so 19-palčna in objemajo Michelinove pol tekmovalne pnevmatike, ki prenesejo bočne pospeške do 1G.
Sprednji del je dobil dodatno količino kroma, na mreži maske motorja in odbijaču pod njim. Spojler je še agresivnejši in grize še bolj proti asfaltu, platišča so 19-palčna in objemajo Michelinove pol tekmovalne pnevmatike, ki prenesejo bočne pospeške do 1G.

Športno poslanstvo zaokrožuje še serijska osemstopenjska avtomatika s prestavnimi naperki za volanom in posebnim sistemom imenovanim “performance algorithm shifting”, za še bolj športno in hitro pretikanje. S pomočjo sistema “launch control” CTS-V stotico na merilniku prekrije v le 3,7 seconden, svoj sprehod po hitrostni “skali” pa konča pri 322 km/h.

Pogon je vedno in povsod speljan na zadnji kolesni par, za še boljši stik s podlago pa skrbita delna zapora zadnjega diferenciala in tretja generacija magnetnih amortizerjev, katerih tekočina glede na hitrost prilagaja trdoto vzmetenja. Za učinkovito zaustavljanja, tudi pri izrazito dinamični vožnji, skrbijo, zavore Brembo, van wie diski premera 390- respectievelijk 365 mm in šest batne čeljusti (zadaj štiri batne), skrbijo za učinkovit pojemek, kjerkoli in kadarkoli.

Notranjost je dobila športne sedeže v kombinaciji mikrofibre in usnja, pod katera se proti doplačilu podpiše Recaro. Veliko je tudi ostale športne zabele, voznik pa lahko s pomočjo 12,3-palčnega zaslona spremlja številne parametre športnosti svoje vožnje.
Notranjost je dobila športne sedeže v kombinaciji mikrofibre in usnja, pod katera se proti doplačilu podpiše Recaro. Veliko je tudi ostale športne zabele, voznik pa lahko s pomočjo 12,3-palčnega zaslona spremlja številne parametre športnosti svoje vožnje.

CTS-V na zunaj prepoznamo po razširjenih blatnikih in obilo ostale športne “zabele”, v obliki pokrova motorja iz karbonskih vlaken, na katerem so posebne odprtine za hlajenje motorja. Kromiranega tretmaja je bila deležna tudi motorna maska in odprtine za zajem zraka na odbijaču pod njo, na zadku pa se bohotita zadnji difuzor, ki ga objemata dva para dvojnih izpušnih cevi velikega premera.

Dva para dvojnih izpušnih cevi prenašata zvočno simfonijo enakega 6,2-litrskega supercharged V8, ki že opravlja "tlako" v trenutno najbolj zmogljivi corvetti - ZO6, ki v športni limuzini zmore le 10 KM in 20 Nm manj moči.
Dva para dvojnih izpušnih cevi prenašata zvočno simfonijo enakega 6,2-litrskega supercharged V8, ki že opravlja “tlako” v trenutno najbolj zmogljivi corvetti – ZO6, ki v športni limuzini zmore le 10 KM in 20 Nm manj moči.

Sorodnost s corvetto Z06 je poleg enakega srca pod pokrovom tudi pri serijskem “performance data recorderjem”, s pomočjo katerega lahko voznik v HD tehniki ovekoveči svoje podvige na in izven tekmovalnih pist, pridobljene podatke pa kasneje tudi primerja. Enako mero športnosti v obliki konkretne zabele prinaša tudi notrajost, kjer potnike sprva pozdravijo v kombinacijo usnja in mikrovlaken odeti športni prednji sedeži, ki proti doplačilu postanejo Recarovi.  Poleg aluminijastih stopalk in športnega volana ter izredno kratke prestavne ročice je notranjost na voljo tudi v treh živih barvnih odtenkih, piko na i pa pomeni velik 12,3-palčni osrednji zaslon, prek katerega voznik prebira številne informacije glede časov krogov, bočnih pospeškov, izkoristkov in podobnega.

Meer informatie

Meer informatie: 
cadilac.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.